Gisteren en vorige week is het me twee keer overkomen dat mijn RT3 (als ik het goed heb) niet lekker werkte.
Normaal als ik start gaat gewoon de radio mee aan, maar vorige week en gisteren ging hij niet mee aan en na handmatig de radio aangezet te hebben duurde het even(Citroën logo in de display met de tekst "ready") en toen de radio aan ging, kreeg ik de melding van een interne storing van het systeem en alles ging weer uit.
Gelukkig werkte de verlichting en de klimaatregeling gewoon en gaf de dame geen verdere problemen, alleen mis je even de radio en de eventuele meldingen en instellingen en signalen van de parkeersensoren (waar je heel snel aan went).
Beide keren heeft de C5 ook behoorlijk in de volle zon gestaan en was het goed warm in de auto, en mijn vermoeden is dan ook dat het aan de hitte lag.
Eenmaal op weg na een halfuurtje tot drie kwartier kreeg ik de RT3 weer aan en ging de radio weer spelen en liep hij alle meldingen nog even door (gordels en dergelijke).
-Is dit een bekend voorkomend iets (typisch C5
-Zou het door de warmte komen?
-Kan het kwaad / is het te verhelpen (tuurlijk in de schaduw zetten, maar er is niet altijd schaduw
Groet, Arjan