na bijna 7.000 tevreden km's is mijn C5 van de week gekeurd.
Gelijk een grote beurt laten geven en gevraagd m extra goed na te kijken aangezien ik over 1,5 maand met t gezin naar Oostenrijk ga.
Wagen kwam zonder bijzonderheden door de keuring maar had wel een paar aandachtspuntjes waaronder een beetje "zweet" bij de veerbol cylinder rechts achter.
De man die de beurt had uitgevoerd zei dat het waarschijnlijk (nog) niet echt kwaad kan maar aangezien ik liever niet met pech langs de autobahn kom te staan wil ik het wel graag laten repareren voor die tijd:)
Bij verschillende bedrijven offerte opgevraagd (met foto van het betreffende onderdeel); eentje geen reactie, eentje wilde m eerst zien en eentje had een prijsopgave van € 245,- incl alles voor de veerbol cylinder.
Hij zei me dat het aan te raden is om links en rechts beide tegelijkertijd te vervangen (bijna € 500,- dus).
Nu vroeg ik me dus af; is deze prijs redelijk en klopt het dat ze beide vervangen moeten worden en waarom is dit zo?
Mocht iemand een goed adres weten in Zeeland voor deze reparatie dan hoor ik het ook graag uiteraard!
Alvast bedankt:)

Lexia 3