Vandaag ben ik met mijn zoon bij ICCCR geweest, binnen op het terrein was leuk, handelaar(tjes), bijzonder uitvoeringen of museumwaardige Citroens. Heel veel te zien, de GT by Citroen is ook er leuk om te zien. Helaas was de hoofdtent eentje met een geel dak, hierdoor zijn die foto's allemaal erg vergeeld. Zelfs met nabewerking (RAW, in Photoshop), krijg ik ze niet heel mooi. Daarbij is de (sta)caravan ook niet de beste photoshop werkplek.
Ik was verrast door de hoeveelheid C6'en SM's, ik had niet gedacht er daarvan zoveel te zien. De categorie BX,Xantia en XM was helaas niet zo sterk vertegenwoordigd maar ja die zijn misschien dan toch nog te jong.
De auto's die opgesteld waren voor de publieksprijs waren ook leuk om te zien maar als ik heel eerlijk ben vond ik het leukste haast toch wel het bekijken van al die Citroens op de parkeerplaats. Al die auto's door elke eigenaar weer anders aangekleed, opgeknapt, aangepast enz....
Hier een link naar mijn Flickr album, niet alles is geupload, deze batch duurde al 40 minuten:
https://www.flickr.com/gp/jjbstolk/WCoLdp
Mijn C5 met een mooie SM ernaast:
CX met een mooie paintjob:
CX onder de wolken:
2x SM
C15
2CV
AK400
Citroen type onbekend