Pagina 1 van 1

Nieuw hier.

Geplaatst: 08 nov 2015 13:48
door rene hoekstra
Hallo :cit4 ,

Ik ben René, heb mezelf hier aangemeld omdat ik en me pa Citroen :citrofiel rijders zijn.
Mijn pa heeft een C5 en ikzelf een C4 Picasso, omdat me pa een C5 heeft heb ik hier een account gemaakt, zodat ik het een en ander kan opzoeken namens hem, ook om te lezen voor mezelf, vind alles wat met techniek en Citroëns te maken heeft leuk. ;)

Ik hoop dat ik nuttig voor andere kan zijn, en dat ik hier weer een hoop dingetjes te weten kom.

Iedereen een fijne Zondag nog.

groet,
René :cit4

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 08 nov 2015 13:55
door Kapitein Rob
Welkom en veel plezier van de Cit's en het forum.

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 08 nov 2015 13:58
door ltzmvkv
Welkom!! Veel leesplezier!

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 08 nov 2015 16:31
door willy4
welkom in de club :smt023 :smt038

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 12 nov 2015 22:01
door rene hoekstra
Thx :D

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 12 nov 2015 22:22
door Roman
Welkom

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 12 nov 2015 23:56
door JW-C5
Vervallen, verkeerd gepost.....

Re: Nieuw hier.

Geplaatst: 13 nov 2015 07:32
door Herman
Kun je gewoon weghalen door op het kruisje rechtsonder e klikken in je bericht als het er al staat!
Dan komt er het bericht weet je het zeker ? ;)