Het lijkt me om meer dan één reden leuk om eens een tour door NL te organiseren. Zoveel mogelijk C5's in stoet de weg op! Mooie route voorbereiden en tussendoor wat leuke stops, voor wanneer we de rest van het gezin ook mee willen leuren.
Met dit draadje wil ik inventariseren wie er zoal oren naar heeft, en wat je er voor over hebt. Meerdere opties aanvinken kan ook, zodat een ieder kan aangeven voor meerdere opties open te staan.

Dit verklaart de poll:
Oui, formidable! Gratuit Doen, no-budgetversie. (route zonder vooraf besproken lunch- en of dinerlocatie, zelf meenemen. Lunch- en dinertijd kunnen we dan wel plannen bij een McD of een stadscentrum of zoiets, dan is het ieder voor zich)
Oui, formidable! < 30 p/C5 Doen, low-budgetversie. (route met vooraf besproken lunch- of dinerlocatie, verder zelf meenemen)
Oui, formidable! < 60 p/C5 Doen, high-budgetversie. (route met vooraf besproken lunch- en dinerlocatie)
Non! Je vindt het op voorhand al niks, dus je bent een typische azijnpisser.

Mocht je nu denken "hey ik help je mee" dan graag, laat het even weten via PB en antwoord in het onderwerp. In mijn eentje geheel organiseren vind ik namelijk helemaal niet gezellig, daar pas ik voor.

Ik wil niemand voor de wielen rijden, dus mochten er vaste fenomenen zijn op meetings vanuit de harde veerbol op dit forum, dan laat ik me daar graag over bijpraten!