Pagina 1 van 2

ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 12:31
door Sunnyfunny
Na lang zoeken geslaagd. Ik was op zoek naar een HDI 200 of 3.0 HDI tourer met pack integral. Ik had me al gericht op Duitsland omdat het aanbod hier erg laag is (zeg maar nihil). Maar ook daar nog niet geslaagd en ff 1000 km rijden om een auto te bekijken doe je toch niet elke week. Uiteindelijk hier om de hoek in Lelystad bij de Dealer geslaagd.
Hiervoor 2 Lancia Lybra's gereden, ook met groot plezier, maar de 1e liefde is toch Citroen. En al is de C5 een beetje "Duits" het voelt toch als thuiskomen na 2x Visa en 2x Xantia. Op de snelweg kan de C5 heerlijk vertrouwd zweven. Hij is heerlijk comfortabel en ziet er super uit. Ik geniet er elke keer weer van. Hopelijk kan ik er weer jaren mee vooruit. Eens kijken of er dan nog een waardig opvolger is met Hydraulische vering. Tot die tijd geniet ik als God in Frankrijk!

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 16:05
door Menno
Veel plezier met de C5, leuke uitvoering :smt023

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 16:20
door willy4
welkom in de club :smt023 :smt038
:smt180

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 17:30
door Ronald
Mooie keus, welkom terug in bollenland.

gr. Ronald

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 19:57
door Citroenfan39
Pack Integral!! Supermooie uitvoering!
Zag er heel toevallig vandaag nog één in Duitsland bij een dealer staan.
Prachtig gestickt leer op het dasboard en de middenconsole en natuurlijk die prachtige suède hemelbekleding. Dat laatste vind ik nog het mooiste en geeft het interieur een peperduur cachet/sfeer. Deze uitvoering van de C5 is gewoon elke Duitse topklasser de baar qua afwerking!
Veel plezier met deze prachtige auto....!! :smt023

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 13 mei 2014 20:24
door Sunnyfunny
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... hdi200.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... loleer.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... erieur.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... ehoeve.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://dl.dropboxusercontent.com/u/188 ... norama.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Bedankt voor de reacties, heb geen picasa, dus hierbij een poging om wat plaatjes te delen via dropbox, enjoy.

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 12:52
door heho
Dikke vette kwijl ....
Wat een pracht auto !!! Heel veel plezier hiermee (maar dat zal wel lukken ...)

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 12:54
door Herman
:smt023 Nette C5.

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 13:26
door exroosje
Welkom bij de integral club. Een zeer exclusieve club..... (N=2) . Erg fraai inderdaad.

Komt deze origineel uit NL? Uit welk bouwjaar?

Er is volgens mij nog een witte sedan met integral als demo geweest, maar deze ken ik niet bij de club. Vandaar N=2

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 16:42
door Herman
Bouwjaar 2007 als ik het goed kan zien.

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 17:08
door heho
2007 lijkt me stug. De phase 3 komt toch uit midden 2008 ? Daarbij heeft ie volgens mij led drv die vanaf 2010 er is.

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 17:10
door Menno
Idd nieuwer eind 2010 facelift model met led drl en witte achterlichten
De 200 pk was sowieso niet leverbaar in de "oude" C5-3 ;)

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 19:32
door henkie HDI
Mooie auto, wel erg wit :lol:

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 20:50
door exroosje
Die andere sedan met integral was overigens niet wit maar beige. Of dat nu zo goed kleurt bij het paarsige leer van integral? Bij wit past gelukkig alles. Al is het ook niet direct mijn smaak.

Re: ff voorstellen met nieuwe aanwinst HDI 200 tourer

Geplaatst: 14 mei 2014 20:53
door ms-c5
mooie uitvoering, veel plezier ermee. :smt023