Na jaren verlangen naar een C5 tourer had ik oktober vorig jaar van mijn hart een steen gemaakt en mijn Citroên Xantia die 17 jaar mijn trouwe rij-gezel was omgeruild voor een C5 tourer.
Januari dit jaar was het dan eindelijk zo ver mijn droom die werkelijkheid werd. Het is gewoonweg zaaaalig rijden met deze wagen. Alleen zit ik met een probleem. Toen ik de achterdeur een eerste keer na een hevige regenbui opendeed dan kwam er een ganse plas water uit de rubber van de deur in de wagen gelopen. Ik ben hiermee dan naar de garage geweest. Nadat de auto 2 dagen binnen moest hiervoor om uit te testen wat het probleem was, hebben ze dit enkel opgelost (van Citroên uit moeten ze dit blijkbaar eerst proberen) door de rubbers in te wrijven met een product dat het rubber levendiger terug maakt. Enfin auto na twee dagen terug gans de auto hangt vol met het product tot de zetels toe waren er vlekken op maar enfin dat is een ander verhaal. Na een paar weken regent het eindelijk nog eens (waar is de regen als je er nodig hebt
 ) en rara probleem was hiermee niet opgelost. De wagen moest opnieuw binnen en nu zouden ze de rubbers gaan vervangen. Nu hebben ze de binnenste rubber op de deur zelf vervangen en zou het probleem moeten opgelost zijn. Nu vandaag ga ik mijn auto afwassen. K trek de achterdeur open en het water valt allemaal binnen in de wagen! En dit had ik zelf ervoor niet eens!! Dus nu volgende week terug naar de garage om dit te melden. Heeft er iemand ooit zo al zelf n probleem gehad of van gehoord en wat de oplossing zou kunnen zijn want ik begin dit spelletje hier zo stillekes aan beu te worden! De wagen is nog maar 3 maanden oud en heeft al een week in de garage gestaan!
 ) en rara probleem was hiermee niet opgelost. De wagen moest opnieuw binnen en nu zouden ze de rubbers gaan vervangen. Nu hebben ze de binnenste rubber op de deur zelf vervangen en zou het probleem moeten opgelost zijn. Nu vandaag ga ik mijn auto afwassen. K trek de achterdeur open en het water valt allemaal binnen in de wagen! En dit had ik zelf ervoor niet eens!! Dus nu volgende week terug naar de garage om dit te melden. Heeft er iemand ooit zo al zelf n probleem gehad of van gehoord en wat de oplossing zou kunnen zijn want ik begin dit spelletje hier zo stillekes aan beu te worden! De wagen is nog maar 3 maanden oud en heeft al een week in de garage gestaan! Groetjes