Gisteren een 2004 type 1 C5 gekocht met zo'n telefoonradio met ingebouwde navigatie.
Deze had ik nog nooit gespot in de C5 type 1's die ik tot nu toe in mijn bezit had.
Hier een plaatje van internet:
http://www.radio-adapter.eu/blog/wp-con ... radio9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Er wordt hier op het forum over RD/RT 2/3/4 gesproken en meer...
Nu geeft de navigatie aan dat er 0 satelieten actief zijn, is de ontvangst van een sterk station als 3FM niet optimaal en vroeg ik me af welke software/firmware het nieuwst is voor dit type radio en de kaarten en waar te koop. Bij voorkeur natuurlijk Europa.
Als laatste nog een vraag omtrent de radio. Ik heb een iPhone5 met Telfort Zakelijk. Hoe kan ik het beste gebruik maken van de telefoonfunctie in de radio? Zit geen bluetooth op denk ik, maar wel een SIM-gleufje. Een twee SIM zou misschien werken, maar dan heb ik denk ik geen toegang tot mijn contacten op de iPhone toch?
Enfin, ik hoop dat jullie me wat info kunnen verschaffen. De instructieboekjes helpen niet, want die beschrijven veel, maar niet dit.
Bedankt op voorhand, kijk uit naar jullie reactie(s).
Hans
PS. Het betreft een rijk uitgeruste C5 2.0HDi uit 2004 met zwart leder en panoramadak in Exclusive uitvoering. Hiervoor zoek ik nog twee zwarte deurklepjes die helaas ontbreken.