kosten voor een 2.0 16v: 181,50
Vandaag ineens de melding koelvloeistof temeratuur te hoog samen met een fier in de houding staande wijzer.
meteen de parkeerplaats op en motor uit, contact aan. een fan die overuren maakt in het vooronder.
vanuit de distributiekap een onheilspellende damp, en een plas onder de auto.
Diagnose : kapotte waterpomp..............
anwb gebeld, die waren er al met 25 minuten, en hij besvestigde mijn diagnose; de waterpomp.
Na een paar liter water toevoegen kon ik weer naar huis, gelukkig maar een paar km.
Spullen zijn besteld, morgen in huis voor boven genoemd bedrag, riem, spanner, geleiderol en waterpomp(SKF).
Dus de zaterdag is weer gereserveerd.
Detail, de huidige riem incl pomp is pas 1,5 jaar en iets van 80.000 km oud.
En wat me zeer verbaasde is dat de koelvloeistof bruin is, terwijl ik er toch echt blauwe ingegooid heb
