Pagina 1 van 1

Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 27 apr 2012 19:02
door Aderon
Gezien mijn dealer niet meer reageert op mijn mails en berichten ga ik een niveau hoger mikken en mij tot Citroen Belgie wenden.

Is er iemand die weet of Citroen Belgie een ombudsdienst heeft of een dienst die zich buigt over de klantenrelaties na verkoop? Is er iemand die goede ervaringen heeft met iemand van deze dienst?

Ik zou graag bij de juiste persoon terechtkomen met mijn vragen en probleem, dus vandaar de vraag :smt023

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 27 apr 2012 19:17
door Menno
http://economie.fgov.be/nl/geschillen/k ... ne_klacht/" onclick="window.open(this.href);return false;

?
:)

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 27 apr 2012 19:20
door willy4
citroen is in Belgie op het Ijzerplein 7
Brussel 1000
02 206 68 00

je kunt nog altijd naar een andere dealer gaan

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 28 apr 2012 20:22
door Roman
je kan citroen belgie altijd contacteren...
maar of die sneller reageren..ik hoop het voor je...

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 28 apr 2012 20:23
door the empire
als je lid bent bij test aankoop kan je via hun.

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 30 apr 2012 11:20
door Citrowout
Deze vriendelijke man stuurde mij een mailtje i.v.m. mijn nieuwe C5 dus voor aankoopproblemen:
Jean-François GHYS - Marketingdirecteur - Citroën Belux N.V.

Anders stuur je maar een mailtje naar klachtendienst Citroën Belux, op het adres dat Willy eerder doorgaf, dan komt het wel terecht. Mijn ervaringen met Belux zijn wel goed, dus ik zou het toch proberen.

Succes!

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 30 apr 2012 20:21
door Aderon
Bedankt voor de reacties.

Ik zou graag eerst nog is proberen om het met Citroen zelf te regelen, als ze echt geen moeite doen zal ik mij zeker tot testaankoop en de FOD Economie richten...
Het gaat niet om wereldschokkende zaken, maar wanneer een dealer je een wagen verkoopt met opties die sinds 2j zijn afgevoerd en de levertermijn wordt aangepast zonder hierover duidelijk te communiceren, dan wordt ik wat lastig... Zeker als ze plots niet meer blijken te reageren op je mails...

@ Citrowout: Heb je een mailadres of adres van Jean-François GHYS - Marketingdirecteur - Citroën Belux N.V.??

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 21 mei 2012 20:44
door Citrowout
Oeps, even dit draadje uit het oog verloren. Het adres dat Willy hierboven geeft klopt hoor. Mijn laatste brief was gericht aan:

Klachtendienst
Citroën Belux NV
Ijzerplein 7
1000 Brussel

Afhankelijk van de ernst van je vraag kan je ook Klantendienst proberen :lol:

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 23 aug 2012 20:34
door Aderon
Ik heb citroen belgië eindelijk antwoord gekregen. Ze betreuren het voorval, maar de dealer is verantwoordelijk en dus moet ik mij tot deze wenden.

Heb inmiddels via mijn rechtsbijstand een advocaat ingeschakeld. Hou jullie op de hoogte van het vervolg.

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 23 aug 2012 22:27
door EvilTwin
Citrowout schreef:Ijzerplein 7
IJzerplein :!: :smt023
of zo je wilt:
IJzerplein.

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 24 aug 2012 20:56
door Citrowout
Mijn brief was toch aangekomen, hoor :smt171
Of was het Place De l'Yser :lol:

Maar je hebt natuurlijk gelijk. Met mijn iCrap....nevermind... :smt129

Raar dat ze zelf niet willen tussenkomen. Mij is exact hetzelfde overkomen met mijn 2de Xsara, al was het een voorraadwagen, en ik heb een milde bijdrage op mijn rekening mogen ontvangen...misschien de crisis :cry:

Re: Citroen Belgie - Ombudsman

Geplaatst: 28 aug 2012 19:28
door Aderon
Ik wacht momenteel af, zoals ik al een paar maand doe... Gelukkig compenseert het fijne rijgevoel al de zever