C5 phase 3 Tourer Exclusive 2.0 HDI aut. 2009 mativoire
Geplaatst: 25 apr 2012 17:26
Hallo,
Even voorstellen: Ik ben Paul uit Belgiƫ en sinds gisteren eigenaar van mijn 3e Citroƫn (na BX & Xantia).
Het betreft hier een C5 II of phase3 Tourer 2.0 hdi 140 Exclusive automatique 2009 met 14k op de teller in de ietwat aparte kleur Mativoire & als enige (andere) optie DetectiePack (parkeersensoren vooraan).
Die heeft ie ook hard nodig want het is een gigantische wagen 4m80!
Vorige wagens: Mondeo 4d 2004, Aldi A3 2011 (de originele stuiterbak), Mondeo 2004, Mitsubishi Galant Break 1998, Xantia 1996, BX 1991, Lada 1985(je moet toch ergens beginnen). Behalve de Lada & de Xantia allemaal automaten.
Gisteravond gaan ophalen bij particuliere verkoper & daarna met de C5 naar huis (115 km)!
Ik moet nog op mijn nieuwe platen wachten (vrijdag) dus voorlopig staat ie op de oprit mooi te wezen.
En van het weekend de gebruiksaanwijzing eens lezen: geloof dat er wel honderd knopjes zijn.
Erg intuitief is het allemaal niet: eerste honderden meters zonder licht gereden, daarna worstelen met electrische stoelen/spiegels (ja, weet het, had ik moeten instellen voor ik wegreed). Op de snelweg de cruise niet aan de praat gekregen, gelukkig wel de radio!
Hopelijk blijven alle electrische snufjes heel!
Enfin foto's volgen nog!
Even voorstellen: Ik ben Paul uit Belgiƫ en sinds gisteren eigenaar van mijn 3e Citroƫn (na BX & Xantia).
Het betreft hier een C5 II of phase3 Tourer 2.0 hdi 140 Exclusive automatique 2009 met 14k op de teller in de ietwat aparte kleur Mativoire & als enige (andere) optie DetectiePack (parkeersensoren vooraan).
Die heeft ie ook hard nodig want het is een gigantische wagen 4m80!
Vorige wagens: Mondeo 4d 2004, Aldi A3 2011 (de originele stuiterbak), Mondeo 2004, Mitsubishi Galant Break 1998, Xantia 1996, BX 1991, Lada 1985(je moet toch ergens beginnen). Behalve de Lada & de Xantia allemaal automaten.
Gisteravond gaan ophalen bij particuliere verkoper & daarna met de C5 naar huis (115 km)!
Ik moet nog op mijn nieuwe platen wachten (vrijdag) dus voorlopig staat ie op de oprit mooi te wezen.
En van het weekend de gebruiksaanwijzing eens lezen: geloof dat er wel honderd knopjes zijn.
Erg intuitief is het allemaal niet: eerste honderden meters zonder licht gereden, daarna worstelen met electrische stoelen/spiegels (ja, weet het, had ik moeten instellen voor ik wegreed). Op de snelweg de cruise niet aan de praat gekregen, gelukkig wel de radio!
Hopelijk blijven alle electrische snufjes heel!
Enfin foto's volgen nog!