Pagina 1 van 1
Asbakverlichting defect
Geplaatst: 09 okt 2011 19:52
door gerardmarjan
HALLO IK BEN GERARD SINDS 4 DAGEN AANGEMELD BIJ DE C5 CLUB EN IN HET BEZIT VAN EEN C5 Ligne Seduction 1.8 SCHAKELBAK 145000KM PHASE3, BEVALT PRIMA, HEB MIJN HELE LEVEN AL CITROEN GEREDEN.
HEB NU EEN VRAAG HOE KAN JE HET LAMPJE VAN DE AANSTEKER VERVANGEN?
ALVAST BEDANKT,
Gerard
Re: ASBAKVERLICHTING DEFEKT
Geplaatst: 09 okt 2011 20:01
door willy4
niet zo hard roepen

Re: ASBAKVERLICHTING DEFEKT
Geplaatst: 09 okt 2011 20:19
door Maartenr
Vervang je ook meteen het lampje van je CAPS-lock toets?
Re: ASBAKVERLICHTING DEFEKT
Geplaatst: 09 okt 2011 20:23
door gerardmarjan
Heb geen lampje in de capslock toets
Re: ASBAKVERLICHTING DEFEKT
Geplaatst: 09 okt 2011 20:48
door Herman
Op het beeld kijken als je tikt en anders aanpassen helpt ook
Tekst aanpassen daarna kan nog het eerst 15 of 20 min dacht ik door rechts boven wijzig te klikken, als dat weg is niet meer.
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 09 okt 2011 21:05
door Herman
Zoek optie kun je gebruiken om te zien als er al over geschreven in maar voor PH3 denk ik nog niet, misschien dat iemand het weet!
Maar de binnenverlichting schijnt er ook nog wel in om de muntjes te tellen?
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 11 okt 2011 22:55
door Herman
Niemand die iets over weet?

PH3
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 12 okt 2011 08:16
door Menno
Zal nog niet echt vaak zijn voorgekomen, ....
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 17 okt 2011 19:46
door tdemeyer
Ooit eens verdienstelijke poging ondernomen om dat ding eruit te krijgen (had 12v nodig voor mijn mediaplayer).... Niet gelukt... Er zaten dacht ik een soort weerhaakjes aan, zodat inklikken lukt, maar er weer uitwippen een stuk moeilijker is (lees: quasi onmogelijk zonder extra schade)
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 17 okt 2011 21:34
door gerardmarjan
Lampje is onder garantie vervangen bij een renault garage.
Nu worden ook nog de appellichten vervangen a 40 euro per stuk ook onder de garantieregeling
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 17 okt 2011 22:09
door Herman

Toppie
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 18 okt 2011 09:48
door EX-XM
Na drie jaar zo te zien nog garantie, is dat een uitgebreide garantie, of heeft Citroen een volle drie-jaar garantie? Ik meen mij te herinneren, dat ik maar 2 jaar kreeg, ook in 2008.
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 18 okt 2011 20:43
door gerardmarjan
het was een occasion, gekocht bij een Hyundai dealer in Utrecht onderdeel van de Bochane groep, en deze adviseerde mij voor garantie (6 maanden Bovag) naar een Renault dealer te gaan omdat deze in mijn woonplaats Weesp gevestigd is. Daar krijg ik tot nu toe prima service, asbakverlichting en de dure appelverlichting worden daar gerepareerd, moet nu nog wachten op de lampjes , deze moeten ze eerst natuurlijk bestellen.
ook bij de citroen dealer 2 verchroomde spiegelkappen besteld, en er zelf opgezet.PRACHTIG.
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 18 okt 2011 21:59
door Ronald

Iemand heeft zijn C5 voor een Hioendai ingeruild.
Nou ja, nette deal van die dealer. Beter de garantieafhandeling uitbesteden aan een partij die er echt verstand van heeft, een Renault dealer.
Zonder dollen, keurig netjes toch van deze Hyundai-dealer ?
Gr. Ronald
Re: Asbakverlichting defect
Geplaatst: 18 okt 2011 22:02
door Menno
Onze Renault was altijd bij Bochane in onderhoud ( Bilthoven ) ...
Prima dealer

, dus mooi geregeld gerardmarjan
