@Frank65
Johan Zwart als goede garage

? NIET DOEN !!! Hij is niet voor niets failliet gegaan
NB Ik heb geen ervaring met de herstartende Johan Zwart, ik blijf daar om goede redenen weg.
Uit de geschiedenisboekjes :
Johan Zwart was verkoper bij voorganger-dealer (Braam) in Alphen.
Ook Braam stond in die tijd bekend om de arrogantie en het alleen geinteresseerd zijn in klanten die de nieuwe dure versies wilden kopen. Geinteresseerden in iets anders werden bijna de deur uitgekeken. Eenmaal binnen of voor gewoon onderhoud van de standaard modellen was je een nummer/een melkkoe. Zwart heeft het dealership van Braam overgenomen
Die houding heeft Zwart toen meegenomen naar het eigen bedrijf.
Eigen ervaring (over een periode van zo'n 5 jaar):
Vwb reparaties werd er niet naar de klant geluisterd (ondanks zwart-op-wit werkopdrachten/verzoeken).
Facturatie van niet/dubbel uitgevoerde werkzaamheden
Hoge tarieven voor simpele werkzaamheden
Niet bellen bij aangetroffen extra problemen (met als gevolg onverwacht duurdere rekening bij afhalen auto)
Erg gebrekkige serviceinstelling (o.a. Langdurig geen interesse vanaf balie bij betreden showroom)
Desinteresse.
NB Ik heb het niet over de monteurs, die kreeg ik nooit te spreken. Meermalig werd het niet gewaardeerd als ik in de garage bij mijn auto wilde kijken. Mijn ervaringen werden later bevestigd door een oud werknemer (zelf vertrokken!) welke ik elders in het Citroën wereldje tegenkwam