Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 20302
Lid geworden op: 19 apr 2007 00:58
Auto: C5 Aircross Hybride Shine
Opties: HypeBlack-leer, schuifdak, Connect CAM en services
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2021
Energielabel: A
Phase: C5 Aircross
Organummer: 16187
Productienummer: 20235
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 21.000
Kleur: Tijuca Blue met zwart dak
Locatie: 030
Berichten: 1619
Lid geworden op: 11 jul 2008 14:44
Auto: C4 Grand Picasso Business BlueHDI 150Pk 370Nm
Opties: Bijna Alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2015
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 250000
Kleur: Blauw
Locatie: Breda
Contacteer:
Niet goed gelezen, sorry.
Greetz Iceman
Greetz Iceman
Foto's
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
De reparatiewet:
Je kunt het niet repareren als het niet kapot is.
Vriendelijkheid kost geen geld, alleen een beetje moeite.
Diagbox
Citroën C4 Grand Picasso 2015 2.0 16v BlueHDI 150Pk 370Nm
En voor mijn vrouw een Peugeot 207SW 1.6VTI 2007
C5club Rookie


Berichten: 30
Lid geworden op: 01 dec 2014 09:43
Auto: Citroen C5 2.0 16v Break
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2005
Phase: 2
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 205000
Kleur: Metallic blauw
Bedankt voor de reacties!
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Wat normaal gesproken met CAN bedoeld wordt als het over aftermarket lapmjes gaat is dat die zo gemaakt zijn dat ze geen storingen en meldingen over kapotte lampjes geven.
Bij xenon heb je ballasten die een afwijkend aansla patroon hebben qua verbuik zodat de can bus geen storingen detecteert. Bij led zit er vaak ook nog een weerstand bij om verbruik te simuleren.
Hetgeen dus een heel ander issue is als de xenon koplampen orig fase 2 en 3 die CAN gestuurd zijn en dus niet zo maar ingebouwd kunnen worden.
Bij xenon heb je ballasten die een afwijkend aansla patroon hebben qua verbuik zodat de can bus geen storingen detecteert. Bij led zit er vaak ook nog een weerstand bij om verbruik te simuleren.
Hetgeen dus een heel ander issue is als de xenon koplampen orig fase 2 en 3 die CAN gestuurd zijn en dus niet zo maar ingebouwd kunnen worden.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
C5club Fan


Berichten: 62
Lid geworden op: 02 mar 2015 22:07
Auto: Citroen C5 Break 2.0 16V automaat nu niet meer
Opties: Leer, Xenon
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2003
Phase: 1
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 202000
Kleur: grijs
KPH: Voor + Achter
Rene
Als ik je goed begrijp is bij een PH1 het plug and play om de halogeen koplampen te vervangen door
Xenon. Ik heb een mooi setje Xenon op de kop weten te tikken voor weinig.
Groetjes,
Hans
Als ik je goed begrijp is bij een PH1 het plug and play om de halogeen koplampen te vervangen door
Xenon. Ik heb een mooi setje Xenon op de kop weten te tikken voor weinig.
Groetjes,
Hans
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

