Forumregels
      Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie wielen, remmen & hydrauliek.
		    C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Ik twijfel nog. De sb was nog wat korstig af en toe. Vanochtend niets aan de hand. Vanmiddag bij het wegrijden ineens weer een storing. Vervolgens in een bocht weer volle sb. Dat is eng.
Vervolgens een parkeerplaats uitgezocht waar ik even ben gaan slalommen, 8 x slalommen heen, 8x terug.
Daarna was de sb fluweelzacht, voor het eerst met deze pomp. Geen storingen meer gehad.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Vervolgens een parkeerplaats uitgezocht waar ik even ben gaan slalommen, 8 x slalommen heen, 8x terug.
Daarna was de sb fluweelzacht, voor het eerst met deze pomp. Geen storingen meer gehad.
Berichten: 4950
      		Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 1.6 HDiF
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2006
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				Locatie: Rotterdam
      			      		      		
      		      		      		        Ik ga geen namen noemen, dit is door een Citroën specialist gedaanBJG schreef:Dat vind ik risicovol. Bij een aanrijding blijft de pomp lopen!!C5HDI110 schreef: Bij een mede C5 rijder is het relais voor de brandstofpomp in de BSM gesneuveld, ze hebben dat met een directe 12V via het contact opgelost.
Ik adviseer dit niet te doen (ja dit komt regelmatig voor bij PSA auto's) en garages stellen dan vaak dit soort oplossingen voor.
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Met een beetje lomp beleid is daar toch wel een relais overheen te solderen?
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Uiteraard zijn daar oplossingen voor te bedenken. Het gaat mij om bewustwording.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Het lijkt wel wat op een voeding of massa probleem.c5jan schreef:Ik twijfel nog. De sb was nog wat korstig af en toe. Vanochtend niets aan de hand. Vanmiddag bij het wegrijden ineens weer een storing. Vervolgens in een bocht weer volle sb. Dat is eng.
Vervolgens een parkeerplaats uitgezocht waar ik even ben gaan slalommen, 8 x slalommen heen, 8x terug.
Daarna was de sb fluweelzacht, voor het eerst met deze pomp. Geen storingen meer gehad.
Is dit al eens belast gemeten?
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Nee, daarvoor is de situatie te instabiel. Aanleiding genoeg, vanavond soms wel, soms niet. Het lijkt alsof de voedingsspanning ‘kraakt’ en de computer zo slim is om alleen bij lage of geen snelheid de sb weer aan te schakelen.
Een paar tikken op de BSM relais maakten echter niet uit. BSI, dus? Eerst maar eens een meting gaan uitvoeren in een stabiele foutsituatie.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Een paar tikken op de BSM relais maakten echter niet uit. BSI, dus? Eerst maar eens een meting gaan uitvoeren in een stabiele foutsituatie.
Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Spanningsverlies in voeding of massa kan af en toe een probleem veroorzaken, maar zal belast altijd aanwezig zijn. Dus naar mijn smaak redelijk eenvoudig uit te sluiten als oorzaak ondanks dat de fout niet aanwezig is. 
Valt de voeding weg, dan is het een ander verhaal, dat is slechts meetbaar tijdens de storing.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Valt de voeding weg, dan is het een ander verhaal, dat is slechts meetbaar tijdens de storing.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Ja, ik moet de meetpennen maar eens uit het vet gaan trekken...
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Ik zou graag een plaatje hebben met positienummers van relais in BSI en BSM.
Bestaat zoiets?
Ik wil het betreffende relais proberen te betrappen op slecht gedrag. Dat gaat beter wanneer je weet welke het moet zijn...
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Bestaat zoiets?
Ik wil het betreffende relais proberen te betrappen op slecht gedrag. Dat gaat beter wanneer je weet welke het moet zijn...
Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Dat plaatje is er niet helaas.
Om dit relais te controleren hoef je niet te weten wat de exacte positie is. Je kunt het meten. Spanningsverlies meten met bv led tester!
Is het dan inderdaad niet goed dan is een andere BSM de juiste oplossing.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Om dit relais te controleren hoef je niet te weten wat de exacte positie is. Je kunt het meten. Spanningsverlies meten met bv led tester!
Is het dan inderdaad niet goed dan is een andere BSM de juiste oplossing.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        Maar om 'm open te peuteren en eventueel te vervangen, of een pedagogische tik te geven...
Ik ga morgen met daglicht proberen in een droog moment dan eindelijk te meten.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Ik ga morgen met daglicht proberen in een droog moment dan eindelijk te meten.
Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Goed idee.
Je moet eerst vaststellen wat het probleem is.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Je moet eerst vaststellen wat het probleem is.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
C5club V.I.P.

    			        
Berichten: 7539
      		Lid geworden op: 01 apr 2013 00:12
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 2.0 16V VTR Break + Ligne Business break
      			      		      			      				Opties: Garage René matten, dimbaar STOP lampje
      			      		      			      				Brandstof: LPG-G3
      			      		      			      				Bouwjaar: 2005
      			      		      			      				Energielabel: C
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Organummer: 10363
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				kilometerstand: 470000
      			      		      			      				Kleur: Sable de Langrune
      			      		      			      				Locatie: 0182
      			      		      		
      		      		      		        De meetsessie leverde op dat overal op de BSM en BSI waar spanning moet staan, spanning stond, voor zover waar te nemen zonder destructief optreden. Alle zekeringen nog heel etc. Lexia kreeg geen verbinding met de GEP computer.
Om op de pomp zelf te gaan meten de bumper gedemonteerd, helaas (?) bleek er te weinig tijd om de pomp vrijwel geheel te demonteren om bij de stekker te komen (zo zit dat helaas).
Met wat correctieve chirurgie aan het ophangpunt van de rechter koplamp de bumper weer gemonteerd.
Met die schrale oogst huiswaarts gekeerd.
Aldaar nogmaals de lexia aangesloten, en ik in mijn onnozelheid een optie gekozen waardoor de initialisatie startte. De dialoog verscheen echter niet op het scherm, bleef onzichtbaar, wel begon de koelfan op zijn allerhoogste stand te draaien. Lang verhaal kort: de flash van de ecu was gewist, koelventilator (die toch al op zijn laatste benen liep) gaf na een paar minuten voluit draaien onder luid protest de geest. De auto wilde daarna niet meer starten (nee waarom zou je ook, zonder firmware).
Sohail te hulp geroepen. Na enige vertwijfelde pogingen de BSM onder de loep genomen, gedemonteerd, maxi fuses gecontroleerd. Niets mis, alles heel.
Terug gemonteerd, daarna was de firmware te uploaden, en startte de auto weer zoals het hoort. Dit lijkt op het kwartier spanningsloos maken wat ergens in de instructies wordt voorgeschreven.
Maar... de stuurbekrachtigingsstoring was ook weg!?! En de Lexia babbelde met GEP alsof ze elkaar al jaren kenden.
Ik kan m nog niet echt proberen, met de kapotte koelfan ga ik niet verder dan 100 meter rijden. Maar het is wel vreemd: ligt dit nou aan een software probleem?
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					    				
    				    			Om op de pomp zelf te gaan meten de bumper gedemonteerd, helaas (?) bleek er te weinig tijd om de pomp vrijwel geheel te demonteren om bij de stekker te komen (zo zit dat helaas).
Met wat correctieve chirurgie aan het ophangpunt van de rechter koplamp de bumper weer gemonteerd.
Met die schrale oogst huiswaarts gekeerd.
Aldaar nogmaals de lexia aangesloten, en ik in mijn onnozelheid een optie gekozen waardoor de initialisatie startte. De dialoog verscheen echter niet op het scherm, bleef onzichtbaar, wel begon de koelfan op zijn allerhoogste stand te draaien. Lang verhaal kort: de flash van de ecu was gewist, koelventilator (die toch al op zijn laatste benen liep) gaf na een paar minuten voluit draaien onder luid protest de geest. De auto wilde daarna niet meer starten (nee waarom zou je ook, zonder firmware).
Sohail te hulp geroepen. Na enige vertwijfelde pogingen de BSM onder de loep genomen, gedemonteerd, maxi fuses gecontroleerd. Niets mis, alles heel.
Terug gemonteerd, daarna was de firmware te uploaden, en startte de auto weer zoals het hoort. Dit lijkt op het kwartier spanningsloos maken wat ergens in de instructies wordt voorgeschreven.
Maar... de stuurbekrachtigingsstoring was ook weg!?! En de Lexia babbelde met GEP alsof ze elkaar al jaren kenden.
Ik kan m nog niet echt proberen, met de kapotte koelfan ga ik niet verder dan 100 meter rijden. Maar het is wel vreemd: ligt dit nou aan een software probleem?
Berichten: 4950
      		Lid geworden op: 28 nov 2015 17:32
      		
      		
      		      		      			      				Auto: C5 1.6 HDiF
      			      		      			      				Brandstof: Diesel
      			      		      			      				Bouwjaar: 2006
      			      		      			      				Phase: 2
      			      		      			      				Versnellingsbak: BVM5
      			      		      			      				Locatie: Rotterdam
      			      		      		
      		      		      		        Het was weer een interessant dagje wat begon met een ochtendje meten in de beunclub, wat niets opleverde.
Toevallig was ik van plan om de C5 uit te laten, stond alweer een maandje stil, dus op naar Jan met mijn Lexia.
Op de één of andere manier liep de laptop van Jan vast bij dit scherm en daarna was er nog weinig wat het nog wel deed.
Er was wel communicatie met de ECU maar met een vraagteken, verder de motor ECU in ging niet.
Na een aantal zinloze pogingen om opnieuw de software in de ECU te laden, heeft Jan de accu losgehaald om de grote zekeringen in de BSM te controleren.
En nog eens proberen, nu de melding gereed voor updaten, gevolgd door wissen flashgeheugen en daarna programmeren van de computer
 
Hierna kon de motor direct gestart worden en alles deed het weer normaal.
(Druppels op het laptop scherm rechtsonder is regen, geen zweetdruppels
 )
Een algehele uitlees actie gedaan, en tot mijn verbazing was er communicatie met de SB-Pomp ECU (GEP) en deze ging ook draaien bij een test.
Toen hebben we direct de auto gestart en de SB werkt, ook na het wissen van de storingen.
Deze storingen zaten er in, het vreemde is dat de laatste storing "defect op afstand" bij eerdere uitlezingen ook aanwezig was in de ABS en veercomputer.
Het vreemde is dat ik ze niet kon wissen, dat kon nu wel.
Het lijkt er op dat de SB-pomp geen signaal van de motor ECU kreeg om te draaien, zou er een bitje zijn omgevallen ?
De vering en ABS gaven geen melding in het display van de auto en leken normaal te werken, mogelijk zit daar een failsafe in en in de SB-Pomp niet ???
    				
    				
    				
    				    				Toevallig was ik van plan om de C5 uit te laten, stond alweer een maandje stil, dus op naar Jan met mijn Lexia.
Op de één of andere manier liep de laptop van Jan vast bij dit scherm en daarna was er nog weinig wat het nog wel deed.
Er was wel communicatie met de ECU maar met een vraagteken, verder de motor ECU in ging niet.
Na een aantal zinloze pogingen om opnieuw de software in de ECU te laden, heeft Jan de accu losgehaald om de grote zekeringen in de BSM te controleren.
En nog eens proberen, nu de melding gereed voor updaten, gevolgd door wissen flashgeheugen en daarna programmeren van de computer
Hierna kon de motor direct gestart worden en alles deed het weer normaal.
(Druppels op het laptop scherm rechtsonder is regen, geen zweetdruppels
Toen hebben we direct de auto gestart en de SB werkt, ook na het wissen van de storingen.
Deze storingen zaten er in, het vreemde is dat de laatste storing "defect op afstand" bij eerdere uitlezingen ook aanwezig was in de ABS en veercomputer.
Het vreemde is dat ik ze niet kon wissen, dat kon nu wel.
Het lijkt er op dat de SB-pomp geen signaal van de motor ECU kreeg om te draaien, zou er een bitje zijn omgevallen ?
De vering en ABS gaven geen melding in het display van de auto en leken normaal te werken, mogelijk zit daar een failsafe in en in de SB-Pomp niet ???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Berichten: 8138
      		Lid geworden op: 26 mar 2010 21:49
      		
      		
      		      		      			      				Auto: Burton
      			      		      			      				Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
      			      		      			      				Brandstof: Benzine
      			      		      			      				Bouwjaar: 1982
      			      		      			      				Energielabel: A
      			      		      			      				kilometerstand: 20000
      			      		      			      				Kleur: Zwart
      			      		      			      		      		
      		      		      			
      				Contacteer:
              
        				
        				
              
      			
      		      		        Maar dit was een fix voor het probleem dat Jan er per ongeluk in maakte toch?
Of is nu het stuurbekrachtigingsprobleem ook opgelost? Ik begrijp het deel over de GEP niet helemaal.
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				
    				    					Of is nu het stuurbekrachtigingsprobleem ook opgelost? Ik begrijp het deel over de GEP niet helemaal.
Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 
2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
    				
    				    			2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
