Strak plan.EW schreef:Morgen?
Nu is de hal nog opgeruimd (neem ik aan).

Dan heb ik geen verjaardagsfesie voor zover ik weet...

Strak plan.EW schreef:Morgen?
Nu is de hal nog opgeruimd (neem ik aan).
Plas waar de auto's stonden kon veel vollerHY geen C5 schreef:zekers voor herhaling vatbaar maar dan met nog meer C5 en
![]()
onlyjos schreef: Vrouw en kinderen hebben ook genoten, de kids zijn gewassenen liggen lekker op een oor
![]()
Ja, hij is ook een hele tijd daar in de hal wezen spelen, en dan is het ook niet echt gek dat hij dan smerig handen heeft.EW schreef:onlyjos schreef: Vrouw en kinderen hebben ook genoten, de kids zijn gewassenen liggen lekker op een oor
![]()
Jorik zijn handen zagen eruit of hij net een auto gedemonteerd had....
Hij had de zooi alleen niet onder zijn nagels zitten.
Je hebt toch op het rechtervoorspatbord zo'n vlaggenstandaard à la Koninklijk Huis?Ronald schreef:Fraai hoor die vlag. Past tie ook op de antennevoet ?Herman schreef:Groot hé
link![]()
gr. Ronald
En wij jou met je braaims-C5 schreef:Goed bevallen dus, een ieder neemt wat mee, en dan heb je dus iets gezelligs.
Ik wil bij deze een ieder bedanken, dat het zo'n leuke dag is geworden, en zeker Tom voor het beschikbaar stellen van z'n garage.
En ik maar denken dat het een C5 meeting was (heb geen mini - oude noch nieuwe uitvoering kunnen ontdekken)Herman schreef:Dat noemen de tukkers een mini meeting?