Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Vandaag een afspraak gemaakt en ik kan donderdag terecht bij Oldenhage
Meteen maar even naar de inzakkende vering laten kijken want de auto slaapt op zijn kont...
Ik zal de resultaten hier weer posten na donderdag
Zou fijn zijn als je de resultaten hier wilt posten.
Ik moet er aanstaande dinsdag naartoe, naar Oldenhage. Maar moet zeggen dat ik ook met een half (of een heel?) oog naar een andere aan het kijken ben.
Even stiekem een beetje offtopic; een Peugeot 308 sw op LPG g3, bouwjaar 2009, km stand 159.000, zou dat te overwegen zijn? Het is er een met een 1.6 vti motor, 90 kw/120 pk
Zo, probleem opgelost. Nieuwe klepjes in de automaat en gespoeld en voorzien van verse olie. En dat alles bij garage Oldenhage, ik kon het combineren met m'n werk. Als klap op de vuurpijl als service nog nieuwe knopjes in m'n afstandsbediening, en helemaal leuk; een C6 als leenauto. Ik zeg: topservice!
Het inhouden en onregelmatig rijden werd denk ik ook veroorzaakt door die automaatbak, want met nieuwe olie en nieuwe klepjes lijkt het erop dat dat ook verdwenen is.
Ik heb die gasklepstoring 2 weken geleden verwijderd en hij is nog niet teruggekomen. Ik ga nu dus mooi eens even doorrijden en kijken of de storing wegblijft. Dat is te hopen, want die auto heeft me nu wel weer genoeg geld gekost voor dit jaar...