Net de Hongkong order bevestigd, over een paar weken beter licht in de break.
De Action-lampen geven ook wel meer licht, maar ik kan niet wachten op de xenon.
44 euro, lachen gewoon.... Peukie erbij, en gaan.

Voor het posten wel... Duhhh.Klaverblaadje schreef:Je had er toch 10 dagen voor nodig.![]()
![]()
Die past dus wel, ik had de link ergens neer gezetwsnoek schreef:Dat "opstarten" doet het originele Xenon ook. Ik heb net zo'n D2C setje reserve lampen besteld bij Dealextreme, voor 15 dollar
1) Controleer de laadspanning eens, als die wat aan de hoge kant is sneuvelen die halogeen lampen vrij snel.T hijs schreef:Hoelang gaan die Xenon lampen nu mee? Dat zou voor mij namelijk de enige reden zijn om over te stappen, Okt 2009 2 lampen vervangen, in Mrt 2010 LV vervangen en nu is rechtsvoor weer kapot. Ik blijf aan de gang met lampen vervangen.
Klaverblaadje schreef:1) Controleer de laadspanning eens, als die wat aan de hoge kant is sneuvelen die halogeen lampen vrij snel.
Philips Vision Plus, zijn toch wel `kwaliteitslampen' lijkt me.Klaverblaadje schreef:2) Koop goede kwaliteitslampen, Philips levert lampen met een extra lange levensduur maar die kosten ook meer.
En jij hebt gewoon zon 50,- Xenon setje niet?Klaverblaadje schreef:3) Ik heb de Xenon lampen wel eens verwisseld om het kleurverschil te bekijken, maar mijn laatste set zit er nu 2 jaar in.