Neem het asjeblieft met een paar korrels zout. Alsof iedere Duitsers alleen maar Wagner luistert en bratwurst eet.ik vind die reclame erg vervelend , alsof 'duits' blik maatstaf is

Neem het asjeblieft met een paar korrels zout. Alsof iedere Duitsers alleen maar Wagner luistert en bratwurst eet.ik vind die reclame erg vervelend , alsof 'duits' blik maatstaf is
Deze reclame is bedoeld voor de Engelse markt, maar is denk ik maar heel kort uitgezonden want ik kom hem na 1 of 2 keer al niet meer tegen, waarschijnlijk hebben ze al snel ingezien dat deze reklame wel eens het zelfde effect kon hebben als de Nissan Almera reklame van een paar jaar geleden, waar de slagzin "The car they don't want you to buy" al snel werd veranderd in "The car you don't want to buy"pauldubber schreef:Ik weet niet of iemand hem al gezien heeft, maar ik wil de rest deze reclame voor de nieuwe C5, gericht op de duitse markt niet onthouden. Ik vond hem terug in het online Topgear magazine.
Kostelijk toch?
http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/ar ... ves-video/
jawel, maar dat is hier zo'n gedoe....ik had zo gehoopt dat met het nieuwe donateur systeem er voldoende inkomsten zouden zijn om rechtstreeks fotos te plaatsen, i.p.v via omwegen.Harm van Beek schreef:Wil je misschien wat foto's plaatsen, Pieter?![]()
ja maar daar moet ik ze 1 voor 1 opladen. Bij een attachment systeem kan ik er 6 tegelijk doen. Maar ik begrijp dat ik te veeleisend ben.Rene schreef:Ah, daar is ie weer. je hebt toch wel een prachtige provider die je plaatjes host?
via Ftp? allemaal gaan ze dan hoorpieter melissen schreef:ja maar daar moet ik ze 1 voor 1 opladen. Bij een attachment systeem kan ik er 6 tegelijk doen. Maar ik begrijp dat ik te veeleisend ben.Rene schreef:Ah, daar is ie weer. je hebt toch wel een prachtige provider die je plaatjes host?
Sodeknetter: Wagner´s Ring, bratwurst, Pruisische eerduels, een rotkop, Deutsche Mädeln, nogmaals ein Mädel maar dan met Buben, de Reichssadelaar en nog veel meer symboliek die ik gemist heb.Klaverblaadje schreef:Deze reclame is bedoeld voor de Engelse markt, maar is denk ik maar heel kort uitgezonden want ik kom hem na 1 of 2 keer al niet meer tegen, waarschijnlijk hebben ze al snel ingezien dat deze reklame wel eens het zelfde effect kon hebben als de Nissan Almera reklame van een paar jaar geleden, waar de slagzin "The car they don't want you to buy" al snel werd veranderd in "The car you don't want to buy"pauldubber schreef:Ik weet niet of iemand hem al gezien heeft, maar ik wil de rest deze reclame voor de nieuwe C5, gericht op de duitse markt niet onthouden. Ik vond hem terug in het online Topgear magazine.
Kostelijk toch?
http://www.topgearmagazine.nl/nieuws/ar ... ves-video/
De reactie van een aantal Engelse autobladen op deze commercial was erg negatief en ze begrepen de verwijzing naar de Duitse auto's niet erg, vooral omdat in Engeland de Duitse merken de laatste jaren veel steken hebben laten vallen op service gebied.