Vlakbij mijn werk?Oldenhage schreef:donderdag heb ik cursus van/over de nieuwe C5. Hoop jullie dan bij te kunnen praten over de specifieke kenmerken van de nieuwe C5.
Ik wil even binnen neuzen en als proefchauffeur dienen...

Vlakbij mijn werk?Oldenhage schreef:donderdag heb ik cursus van/over de nieuwe C5. Hoop jullie dan bij te kunnen praten over de specifieke kenmerken van de nieuwe C5.
Johan eerst even bellen en overleggen, zijn magazijn is maar heel klein en omdat ze voor elke Citroen op serienummer besteld moeten worden heeft hij ze niet op vooraad.JohnvanHees schreef:wie weet en dan ga ik evt langs in Nieuw Vennep, want ik las dat iemand (naam effe kwijt) voor een paar honderd Euro een MP3 radio had laten inbouwen. En dat wil ik zo graag!
Maar kan w.s ook in Enspijk. Alleen daar hebben ze weer geen KPH!
Zo blijf ik bezig, leuke overpeinzingen en absoluut niet zwaarwegend. Slaap ik lekker van.
Wel goed opletten he! Als ik er over 6 jaar ook een heb, moet je het nog wel allemaal weten.Oldenhage schreef:donderdag heb ik cursus van/over de nieuwe C5. Hoop jullie dan bij te kunnen praten over de specifieke kenmerken van de nieuwe C5.
Als ik dat had geweten had ik Noordegraaf wel gekochtOldenhage schreef:sorry Ronald, 43,2%
Oldenhage schreef: 3.0i V6 A6 215pk Exclusive € 43.190