Lijkt me zeer interessant om de foto's van deze klus te zien. Zo'n Autool walnut blast machine vind ik ook super interessant. Zag vandaag dat een bedrijf dat deze klus aanbiedt er 369 euro voor vraagt. En aangezien onze THP's de neiging hebben nogal snel te vervuilen ben je zo'n beetje wel maximaal iedere 2 jaar aan de beurt. Dus zo'n apparaat heb je er naar 2 jaar al uit.Jammer dat mijn foto's van dit klusje niet meer online staan, ben van provider gewisseld, en webspace kwijt.
Zal eens kijken of ik ze ergens kan uploaden om te delen.
Lijkt mij ook een interessant apparaat voor de DHZ garage in Duitsland waar ik altijd naar toe ga om onderhoud aan onze auto's te doen. Zal het eens voorstellen aan de eigenaar de volgende keer dat ik er ben en dat zal volgende week zijn. Misschien ziet hij er ook wel brood in met al die dichtgeslibde FSI, TFSI en direct ingespoten BMW en Mercedes motoren in Duitsland. Nu komt staat er in de DHZ garage nog veel oud spul op de brug maar dat gaat natuurlijk in de toekomst veranderen als al dat direct ingespoten spul straks betaalbaarder wordt. Denk dat er voor hem dan echt wel een verdienmodel in zit.
Nogmaals, bedankt voor de tip.
Verder kriebelt het nog wel steeds om die mooie 1.6 THP Exclusive automaat uit Enschede aan te schaffen. Dat ding liep gewoon fantastisch lekker en wat een fijne opties zitten er op zo'n Exclusive.
Maar denk dat eerst mijn vriendin aan de beurt is voor een nieuwere auto. Dat heeft prioriteit aangezien er best hoge kosten aan zitten te komen voor die oude Clio van haar. Opvolger zal zoals gezegd een Clio 4 0.9 tce of een 5 1.0 tce worden. Ik kan verder niet veel negatiefs vinden op het net over deze motoren. Schijnen best betrouwbare machientjes te zijn. Directe inspuiting hebben ze nog niet dus geen vervuilingsproblemen bij deze motoren. Alleen de handbakken van deze motoren schijnen niet zo heel best te zijn en nog weleens vroegtijdig de geest te willen geven.
Naja, we zullen zien.