Pagina 40 van 60

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 01 feb 2008 22:40
door cmhave
Citroen NL heeft nu ook de C5 III in de configurator.

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 09:17
door mcitroen
Hierbij de link

Citroen Nederland, heeft de Citroen C5 configurator ook in werking gesteld:

Afbeelding

Configureer je eigen Citroen C5

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 09:25
door Robbert
:?

Voor de diesel is alleen de 2.0 HDiF in de configurator beschikbaar :?: En als ik kijk naar de opgaaf van acceleratie van 0 -100 voor de 2 liter diesel(> 11 seconden) dan vrees ik dat de nieuwe C5 wel een zwaargewicht is geworden :neutral: Iemand daar meer info over :?:

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 09:56
door Robbert
Op http://www.citroen.be" target="_blank trof ik een pdf-bestand aan met alle technische gegevens van de nieuwe C5. De sedan 2.2 HDIF gaat maar liefst 1729 kg ledig wegen :shock: :shock: en trekt van 0-100 in 10 seconden :shock: :shock: . Lastig voor iemand als mij met een caravan van max 1300 kg is ook dat totaal toelaatbaar gewicht 2216 kg zal zijn, plus 1300 kg = 3516 kg, dus BE in plaats van alleen B :(

De nieuwe C5 wordt derhalve geen vlotte atleet :?

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 10:03
door EvilTwin
Jongens, die "Belgische "cijfers zijn al een tijdje bekend, zij hebben de volgeladen cijfers uit de Franse brochure overgenomen
Leeg (alleen bestuurder + halve tank) is de C5 een stuk sneller en lichter.
Voor de diesel is alleen de 2.0 HDiF in de configurator beschikbaar
De Belgische configurator kende dan weer geen V6, blijkt moeilijk om het in een keer goed te doen ;)

Ik kan in de NL config helemaal niks doen, alleen de 2.20HDi Dynamique werkt, en wie wil dat nu (schroefveren :smt017 )

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 10:11
door Robbert
EvilTwin schreef:Jongens, die "Belgische "cijfers zijn al een tijdje bekend, zij hebben de volgeladen cijfers uit de Franse brochure overgenomen
Leeg (alleen bestuurder + halve tank) is de C5 een stuk sneller en lichter.
Voor de diesel is alleen de 2.0 HDiF in de configurator beschikbaar
De Belgische configurator kende dan weer geen V6, blijkt moeilijk om het in een keer goed te doen ;)

Ik kan in de NL config helemaal niks doen, alleen de 2.20HDi Dynamique werkt, en wie wil dat nu (schroefveren :smt017 )
Waarom zijn de NL cijfers over gewichten en prestaties nog niet bekend :?:

Ik sta binnenkort waarschijnlijk voor de keus om een nieuwe leaseauto uit te mogen zoeken. Ik voel er weinig voor om te investeren in een BE-rijbewijs, dus wil graag dat mijn nieuwe auto binnen de 2200 kg totaalgewicht blijft. Zelfs de echt grote Mondeo vijf-deurs lukt dat :?

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 10:31
door EvilTwin
RobbertC5 schreef:Waarom zijn de NL cijfers over gewichten en prestaties nog niet bekend :?:
Het is duidelijk dat Cit-NL de configurator verprutst heeft, de uitvoeringen zittten er niet of niet juist in, de cijfers kloppen niet, geen kleuren beschikbaar, kleuren-bekleding combo's missen (geen rood met beige leer :shock: ). Het lijkt me zinvoller om gewoon de prijslijst erbij te halen en zelf uit te rekenen wat het kosten moet.

NB 2.2HDiF bvm6
1729kg leeg
0-100km/h 9,2s
0-400m 16,7s
0-1000m 30,6s
max 219km/h

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 10:33
door Robbert
EvilTwin schreef:
RobbertC5 schreef:Waarom zijn de NL cijfers over gewichten en prestaties nog niet bekend :?:
Het is duidelijk dat Cit-NL de configurator verprutst heeft, de uitvoeringen zittten er niet of niet juist in, de cijfers kloppen niet, geen kleuren beschikbaar, kleuren-bekleding combo's missen (geen rood met beige leer :shock: ). Het lijkt me zinvoller om gewoon de prijslijst erbij te halen en zelf uit te rekenen wat het kosten moet.

NB 2.2HDiF bvm6
1729kg leeg
0-100km/h 9,2s
0-400m 16,7s
0-1000m 30,6s
max 219km/h
mmmm, die 1729 kg leeggewicht :neutral: BE :? met een caravan van 1300 kg .... :cry:

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 13:09
door EvilTwin
het maximum treingewicht van de 2.2 is anders 3816kg. (2216+1600kg) :idea:

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 21:09
door EW
Tja, en dat is dus meer dan 3500. Dus BE.

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 02 feb 2008 22:00
door citroendreamer
Dan heb ik geluk !! :lol: :lol: Als ik ooit in die positie kom om een ph3 te rijden....

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 03 feb 2008 14:30
door Menno
BVA-6 enkel i.c.m. 3.0V6 :? :(

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 03 feb 2008 16:16
door EvilTwin
Menno schreef:BVA-6 enkel i.c.m. 3.0V6 :? :(
Het is duidelijk dat Cit-NL de configurator verprutst heeft, de uitvoeringen zittten er niet of niet juist in

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 06 feb 2008 20:27
door Menno
Volgens mijn dealer staat er al een nieuwe C5 bij de dealer in Nieuwegein , ... en 1 om een rondje in te rijden , en wel de 2.7V6 HDi , ...

Re: Opvolger de C5 Phase 3 , ... 2008

Geplaatst: 06 feb 2008 20:34
door Harm
Weet ik wat ik moet doen vrijdagmiddag.... :smt003