Nou dan kan ik daar wel meer over vertellen lol
Net een vakantie met de C5 + Caravan (1500KG Dethleffs) achter de rug van 4 weken. Heb met de C5 ongeveer 6500KM gereden in de vakantie, niet alles met caravan uiteraard.
De motorkap + bumpers waren 50/50 voorzien van een halve zijde met Wolfgang Fuzion en de andere kant met Dodo Juice Supernatural 2.0.
Tijdens de vakantie heb ik de wagen niet gewassen, bij thuis komst de wagen lekker afgespoeld... je zag de zwarte road dirt er zo vanaf spoelen. Daarna gewassen met Dodo Juice Born to be Mild

. De ingebakken vliegenlijkjes vlogen als sneeuw voor de zon van de bumper. Het was totaal geen moeite om de lijkjes weg te wassen en zo doende dus ook geen blijvende sporen overgehouden
Zeer tevreden over deze waxen dus, dit weekend ga ik de wagen klaar maken voor een goede langhoudende wax, zodat ik straks in de winter niet veel extra's hoef te doen. Ik ga dit keer voor de Collinite 915. Iets meer glans en toch een lange duurzaamheid.
Heb de C5 trouwens ter taxactie aangeboden.. denk dat ik binnenkort aan iets anders ga beginnen... taxateur was zeer te spreken over de staat van de auto.. en zei letterlijk..."deze kan zo de showroom in". Uiteraard is dat in mijn ogen nog niet zo.. dus dit weekend nog ff de wagen en oppepper geven!
Stoer trouwens dat de foamlans je goed bevalt

.. ik moet me er nog is aan gaan wagen