mooi opgelost.
Nu vertrouwen dat je alleen zelf vreugdedansjes hoeft uit te voeren omdat je C5 het lekker blijft doen!

nee, this daarvoor gemaaktwouter schreef:De batterij moest nog niet vervangen worden, hij was nog goed. Ik heb gezegd dat het raam soms een eigen leven gaat leiden en dat de deuren niet altijd van slot komen. Dat laatste had hij natuurlijk niet daar bij de garage en dat van dat raam schijnt wel meer voor te komen. Moet ik maar mee leren leven of zo denk ik.
Wat Ronald zegt: Het is inderdaad gratis opgelost, echter ben ik wel bang dat ie hetzelfde euvel weer terug gaat krijgen binnen afzienbare tijd...dus elke morgend haal je toch even opgelucht adem dat ie niet met zijn kont tegen de grond hangt.
Ik heb trouwens nog een vraagje aan jullie, elke keer als ik de auto volstouw laat ik hem vanachter met dat knopje in de kofferbak omhoog komen zodat ik mijn hoofd niet stoot aan de achterklep. Kan het misschien daarmee te maken hebben dat die veren elke keer gaan lekken? Dat ik hem soms omhoog pomp om de auto in te laden?
Hij moet eerst werken aan zijn 'trusted level' met de C5.....Dan pas kan je weer ongestoord genieten.Harm van Beek schreef:...... Waarom dan nu weer zorgen maken over het te hoog oppompen?
Enjoy the Car!

+1Oldenhage schreef:Ik heb zo mijn twijfels bij het antwoord dat er een slechte serie veercilinders zou zijn. Als dat zo zou zijn zou ik het ook moeten weten en ik weet het niet.
De nieuwe hydraulische vloeistof maakt een vermindering van de interne wrijving mogelijk dankzij haar vloeibaarheid, waardoor het comfort van de inzittenden nog wordt verbeterd. Bovendien vereist Hydractive 3, dankzij haar vernieuwend concept, pas enig onderhoud na 5 jaar of 200.000 km. Tijdens deze periode blijft het comfort- en veiligheidsniveau van de ophanging identiek.