Is dat wel zeker dat er geen roetfilter onderzit bij jullie, of ga alleen af op de gegevens van de RDW?Citroennetje schreef:Roetfilter is nog niet leverbaar voor de C5 van Duck en mij....
Dat deed ik namelijk ook, maar daar ging ik wel de mist in.
Is dat wel zeker dat er geen roetfilter onderzit bij jullie, of ga alleen af op de gegevens van de RDW?Citroennetje schreef:Roetfilter is nog niet leverbaar voor de C5 van Duck en mij....
Als dat zo is sluit ik me daar bij aan, en is de discussie over, anders even door de knieen en kijken of er links voor het achterwiel een Eolys tankje zit.Menno schreef:de 2.0 110PK is nooit met FAp geleverd , ....
Misschien tijd voor een publiciteits-offensief a la Radar, Kassa of zo?Menno schreef:Die 100 euro is wat er overblijft nadat subsidie eraf is , ... maar ik weet er verder ook niets van![]()
Ik zie dat er nog steeds geen enkele C5 in aanmerking komt![]()
http://www.senternovem.nl/SRP/typegoedk ... /index.asp ( lijst van 6-2-08 )
ik zal morgen eens kijkenKlaverblaadje schreef:Als dat zo is sluit ik me daar bij aan, en is de discussie over, anders even door de knieen en kijken of er links voor het achterwiel een Eolys tankje zit.Menno schreef:de 2.0 110PK is nooit met FAp geleverd , ....
Ik heb hier al een tijd niets van Evil twin vernomen, maar ik neem aan dat hij dit zo uit z'n mouw schud.
daar zit ook het verschil, wanneer wat waar geleverd is, volg de link naar de Types de Mines (de Franse typegoedkeuring) en je ziet het zo...ronama schreef:Menno heeft gelijk, bij de ph 1 is alleen de 2.2 std geleverd met roetfilter.
vanaf de ph 2 is de 1.6 Hdi en de 2.2Hdi meteen met roetfilter geleverd
en de 2.0 is medio 2005 met roetfilter uitgerust.
althans in Belgie toch
bij dezeIk heb hier al een tijd niets van Evil twin vernomen
niet vaak maar amsterdam wel, en die plekken in duitsland gaan uitbreiden als een olievlekHarm van Beek schreef:Hoe vaak moet je de Duitse grote steden in?