Pagina 4 van 4

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 12:37
door ms-c5
Ja maar dat is duits Menno , daar wil je toch niet in rijden , dat gestuiter :lol:

Ik zelf ben vroeger ook eens vreemd gegaan, ik weet wat het is

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 12:54
door Menno
Nee daar heb ik het ook niet over :lol: :smt193

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 15:28
door ms-c5
Was effe bang dat je TS in een passat wilde stoppen :o

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 19:24
door toetermans
Ik heb een 3e op komst. Mijn athena heeft een kofferbak waar ik zonder problemen een box, 2 kinderwagens een koelbox en babystuff in kan proppen. Op de achterbank kan ik makkelijk twee kinderstoelen en een maxicoos kwijt.

Ruimte zat dus. Juist vamwege de derde op komst heb ik deze wagen uitgezocht, en heb er geen enkele spijt van!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 23:20
door Robin
De kogel is door de kerk! Ik heb de huidige eigenaar telefonisch bevestigd dat ik de wagen wil overnemen aan deze prijs, en hij is akkoord gegaan. :smt193 :smt190

Hierbij alvast een foto van de auto op het moment dat ik hem ben gaan bezichtigen.
Afbeelding

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 23:23
door GSPallas
:smt193

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 23 jan 2014 23:35
door Ludgerus
:smt038

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 00:14
door Kapitein Rob
:smt023 :smt038

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 06:30
door NTwoO
Mijn ouders brachten 4 kinderen op met oude golf eentjes. Wij waren zelfs een keertje op dagbezoek bij oma met de Porsche, een slordige anderhalf uur enkele rit.

Gezien dat mamma de eerste negen maanden draagt en pappa de rest van zijn leven is de sedan misschien geen verkeerde keuze. Ik ben echter wel een station car man

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 06:40
door ms-c5
pffff toch nog goed gekomen :lol: :smt023

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 09:07
door Citroƫnnetje
MichielC5 schreef:Ik zeg: doen!

Even stapelen in het begin, maar zodra de wandelwagen en luiers de deur uit gaan is het bagage stouwen ook weer afgelopen.
En ook voor de sedan zijn er dakkoffer dragers.
Maar dat altijd het geval. Met kleine kinderen is iedere auto per definitie te klein..... :evil:

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 09:32
door NTwoO
Met kleine kinderen wilt de moeder meer troep mee dan de vader dragen kan. Dan is een kleiner auto wel handig.

Anderzijds past er wel een bolderkar achter in de break...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 24 jan 2014 19:54
door cafevdb
:smt023 :smt193

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 26 jan 2014 09:33
door kos
Nice! Wat goed dat je je wederhelft kunnen overhalen hebt om 'm te mogen kopen en vooral dat de verkoper op zijn stappen teruggekomen is! :smt023

Re: Mogelijke aankoop C5 Exclusive 2.0 HDi+F AUT 6v Berline

Geplaatst: 27 jan 2014 08:20
door Robin
het beste argument was dan toch dat we op deze manier niet meer moeten betalen en dan telkens het hele jaar door moeten rijden met een te grote auto als het maar voor die paar keer per jaar is.. De tourer verbruikt volgens de specs dan ook een beetje meer dan de sedan.. terwijl ik er toch het meeste van de tijd leeg mee ga rondrijden...

Donderdag ga ik hem halen .. pff lang wachten :-)