Geen behoefte aan veranderen

ff een off-topic vraagje ;stafford schreef:Zo vandaag mijn monogrammen binnen en op mijn kofferbak geplakt !!! hier het resultaat
bij geen enkele C5 eigenlijk.... Bij de Xantia's was het eerste wat ik deed een fraaiere pookknop plaatsen, bij de C5 heb ik die behoefte nooit gevoeld...Roman schreef:ik vind de std pookknop helemaal niet lelijk...
OK, dat wist ik niet...stafford schreef:@ jpiek
Mij is uitgelegd door twee collega's die bij ons part time werken en full time bij de brandweer dat als je zo'n bordje in/op je auto hebt ze altijd rekening daarmee houden dat er een kind aan boord is mocht je dan of te water e.d raken gaan ze extra door/voorzichtig te werk e.d
Nu heb ik toch echt geprobeerd aan te geven dat je het niet persoonlijk moet nemen.....die andere reactie van je vind ik een beetje afgestompt alsof ik erop zit te wachten dat jij zachter of minder a-sociaal gaat rijden als je het bordje achterop/in mijn wagen ziet ....
Waarom moet ik speciaal veilig rijden als er iemand rijd met kinderen aan boord ? Hoef ik dat dan niet als er geen kind aan boord is ? M.a.w. pa alleen of moeder alleen mag ik wel van de weg drukken ?ik vind dat je er wel rekening mee mag houden dat mensen hun kind(eren) aan boord hebben
Zucht, laat dat primitieve oerinstinct ff achterwege, ik doe niemands kinderen iets aan, daarentegen kunnen de meeste ouders meer doen voor de veiligheid van hun eigen kinderen dan menig vreemde. Ik zie te vaak kinderen los in de auto, liefst nog staande tussen de voorstoelen. Maar o wee als iemand hun kind iets aan zou doen <Gorrila imitatie>. Die ouders moesten eens wat meer in de spiegel kijken.er rijden genoeg halve zolen op de weg ik kan je met zekerheid zeggen dat als ik mijn kind(eren) verlies door een halve zool z'n schuld dat dat dan ook het laatste was wat ie deed .....