Pagina 225 van 351

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 06 mar 2012 15:13
door Menno
C5-3 Exclusive automaat .... ( Leer & Navi )

https://diensten.vwe.nl/publiek/dienst/ ... 101&lng=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 06 mar 2012 15:17
door edwin48
Op zich leuk Menno maar klopt twee dingen niet aan 1 geen break en 2 geen handbak :smt023 :smt023

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 06 mar 2012 15:36
door Maarten
Geen handbak = geen probleem.
Geen diesel = probleem :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 06 mar 2012 15:43
door edwin48
:oops: :oops: vergat de diesel je hebt helemaal gelijk Maarten

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 06 mar 2012 22:34
door jpiek
Menno schreef:C5-3 Exclusive automaat .... ( Leer & Navi )

https://diensten.vwe.nl/publiek/dienst/ ... 101&lng=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan ik morgen ff langsrijden ;)

Hmm, beter van niet... :roll:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 10 mar 2012 19:27
door ms-c5
geen C5 maar wel een leuke oldtimer voor 300 euro

http://link.marktplaats.nl/523103001" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 10 mar 2012 19:44
door JWHofnar
Daar heeft wel het roestmonster flink aan geknabbeld.

JW

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 10 mar 2012 21:12
door GW-tje
Ik denk dat die zo rot is als een mispel. Was het de moeite waard dan kreeg je een zeldzame GSA echt niet voor dat geld mee.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 10 mar 2012 21:34
door ms-c5
ik kwam hem tegen, verder niet naar gekeken.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 19:06
door Peebee
Dan kan je beter deze nemen
C6 diesel
bwj 2006, 2,7 V6 met 212.000 op de teller....
en nu komt 't:
vraagprijs € 8.900,00
Wat moeten we hier nu van denken????

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 19:09
door Menno
Turbo defect, dus daar is de vraagprijs naar .....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 20:17
door Maarten
En, ik heb het idee dat-ie in Duitsland staat (zie de "nummerplaat" met tekst "Gebrauchtwagen").
Dan komen er dus ook nog importkosten bovenop?
Of, zou de handelaar al inclusief import aanbieden?

Stel nou, dat je 4000 euro moet neertellen voor de turbo.
Dan heb je voor grofweg 13000 euro wel een dikke C6 voor de deur.

Nog een paar jaar en je krijgt ze cadeau bij een bosje bloemen voor je vrouw...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 22:46
door jpiek
Toch maar snel een vrouw regelen dan :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 22:50
door Kapitein Rob
In de advertentie staat: Kenteken 84HXP2
Dat zou erop duiden dat er al een NL-kenteken op zit, dus ook restant BPM betaald. Dan alleen nieuwe turbo erop.... :smt017

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 13 mar 2012 22:59
door peterrr
Maarten schreef: Stel nou, dat je 4000 euro moet neertellen voor de turbo.
Dan heb je voor grofweg 13000 euro wel een dikke C6 voor de deur.
Waneer je voor een nieuwe, originele turbo kiest. Ik denk dat je bij een revisiebedrijf of met een OEM exemplaar (kijk bijv. op ebay UK) zelfs aanzienlijk goedkoper uit bent... Maar ik vraag me wel af hoe de rest van de motor eraan toe is.