Pagina 223 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 21 feb 2012 10:38
door Peebee
Iemand toevallig nog een deurklink binnenzijde bijrijderskant op voorraad,
is onlangs afgebroken en moet dus vervangen worden....
(ja de dealer maar dat kost meteen € 50,00
en wie weet heeft iemand 'm nog liggen)
Ik hoor 't wel,
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 22 feb 2012 14:43
door Rvs63486
Voor wie op zoek is naar een zwart lederen interieur voor een Ph 1 berline:
http://link.marktplaats.nl/530071652" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 23 feb 2012 09:24
door Menno
Klaverblaadje schreef:Ze stelen gewoon de foto's van een site en gebruiken die voor een eigen advertentie.
http://www.nu.nl/algemeen/2747671/zorge ... autos.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 23 feb 2012 21:28
door JWHofnar

Ongelofelijk:
''Het aantal slachtoffers en bijna-slachtoffers per maand is bij ons op één hand te tellen, maar het zijn er altijd wel twee en soms ook wel vijf of zes."
JW
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 23 feb 2012 22:15
door Dirck
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 feb 2012 08:26
door Klaverblaadje
Dan moet je altijd gaan voor de uitvoering met MP3, maar die zijn er veel minder.
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 14:35
door Roman
voor de liefhebber...
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=210128498" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 14:56
door Marc
Dan moet je echt een liefhebber zijn van matzwart. Ik vind het een rijdende doodskist.
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 15:05
door JW-C5
+1
Groet,
JW
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 15:16
door EW
ik vind het wel erg veel geld voor een auto in België....
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 15:30
door Maarten
Het matzwart zelf, vind ik wel mooi.
De velgen, zijn een 'mwah'... té protserig op een C5 Tourer, maar ook weer niet 'toonbeeld van slechte smaak'.
Het interieur, nee, dat is me te zwart. Maar ik ben dan ook geen fan van zwart leer

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 19:46
door Roman
EW schreef:ik vind het wel erg veel geld voor een auto in België....
het is ook geen goedkope uitvoering hoor
een 2.2 hdi excl zoek deze maar eens in Nederland...
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 19:52
door ciclista
staat er inderdaad maar
eentje
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 19:53
door Roman
van 2008 en nog niet de 204 pk motor erin..

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 feb 2012 19:58
door ciclista
o, sorry, ik wist niet dat dat ook moest. In duitsland zijn er genoeg te koop overigens, ook daar relatief duur. In nederland zijn er bijna alleen maar Business Lines verkocht, lijkt het.