Pagina 221 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 13:38
door EW
Tjee, goede kwaliteit scan van JW als klein, kwijlend jongetje!

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 13:40
door Harm
Daar is Joost denk ik net te oud voor om op deze leeftijd bij een Phase 2 CX te hebben kunnen kwijlen...
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 13:43
door Ceevijf
Hier staat die C5 PH3 te koop voor 6600
http://www.directmotorhouse.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo,
Dit is Dimitris Stavros van de Direct Motor House. Wij zijn een eerste klas auto dealer uit het Verenigd Koninkrijk. Wij hebben momenteel de 2008 Citroen C5 Tourer 2.0 Hdif 16v Automaat in onze garage klaar voor de verkoop. Dit voertuig is in perfecte staat, geen bekende gebreken. Het heeft een schone buitenkant dat ziet er nieuw is. Binnenkant is schoon en goed verzorgd. Alle elektrische en optionele uitrusting van dit voertuig zijn in perfect werkende staat. Geen ongelukken. Geen schilderwerk. Alle macht en optionele apparatuur werken perfect. Het was nauw gecontroleerd door onze monteurs, die geen enkel probleem met de motor, de transmissie of elektrische onderdelen te vinden.
De auto heeft geen financiering op, dus geen bankkrediet is die eraan verbonden zijn. Het is momenteel geregistreerd in Nederland. We kunnen verkopen van de auto overal in de Europese Unie, en we kunnen ook overal vervoeren in de EU. De huidige prijs van de auto is: 6600 EUR.
Kunt u terecht op onze website op: http://www.directmotorhouse.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; en kunt u de details en foto van de auto bekijken op:
http://www.directmotorhouse.co.uk/item. ... r3h2q3q3e2" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat me weten als u nog vragen heeft.
Yours Sincerely,
Dimitris Stavros
Support Manager
Direct Motor House
Glenfern Yard, Carsons Road,
Mangotsfield, Bristol,
BS16 9LP,
United Kingdom
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 13:49
door EW
Harm schreef:Daar is Joost denk ik net te oud voor om op deze leeftijd bij een Phase 2 CX te hebben kunnen kwijlen...
Kun je nagaan hoe jongensdroom het voor hem is: dat hij er werkelijk weer een klein jongetje van wordt.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 13:54
door JWHofnar

Ik heb de passie overgebracht op de kinderen.

En ook op mijn vriendin, dus er is geen belemmering meer.
JW
@ posting van Ceevijf ....
Geplaatst: 16 feb 2012 14:05
door exroosje
Was er laatst niet een oplichtingsverhaal met autos die "toevallig" in het buitenland staan (namens een Nederlander die nu even niet in staat is hem zelf te verkopen) en naar NL geshipt worden als onderdeel van de deal. Doel is dat je er vooraf geld voor betaald (of tenminste een aanbetaling) en dan shippen zij hem naar je toe. Na (aan) betaling van geld komt er dan niets meer.
Te detecteren door te vragen of je de auto zelf kunt ophalen. Bij ontwijkende antwoorden hard weglopen.
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 14:20
door C5-er
Ja, enkele jaren terug op zoek naar een C5 V6 kwam ik bij een laaggeprijsde Duitse V6 terecht via AutoScout24.
Bij contactname kreeg ik een mail uit, jawel, Engeland, daar stond ie in hun warehouse. Ze zouden hem tot voor mijn deur komen rijden ter bezichtiging zonder koopverplichting, moest enkel de transportkost van enkele honderden euro's voorschieten. Nam ik hem niet zou ik dat geld terugbetaald krijgen. Via sinterklaas of de kerstman, kan me 't zo zeker niet meer herinneren...
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 14:25
door Mik Figaro
Belangrijk verschil hier is dat we een serieuze website aantreffen met naar het lijkt een echt garagebedrijf. We kunnen dus zomaar de plas oversteken, ter plekke gaan kijken en na achterlating van wat geld het complete NL-kentekenbewijs plus auto meenemen en hier in NL overschrijven.
Dus óf de "scam" is nu nog beter opgezet, óf het is een buitenkansje (die nergens mee te rijmen valt..)
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 14:58
door C5-er
als je daar op die website dan op "Current Stock" klikt is er echter van die wagen geen spoor te bekennen...
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 16:11
door Peebee
Verkocht misschien?
Ben er een beetje huiverig voor,
zou zeker zelf gaan kijken indien ik belangstelling had...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 16:22
door JW-C5
Merkwaardig is ook dat in de spec's staat dat de brandstof Benzine is....
Groet.
JW
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 16:28
door Ceevijf
Ik vertrouw het voor € 0,00!!!

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 17:17
door Dirck
Ik heb eens op hun postcode gezocht. Je komt dan ergens middenin de outskirts van Bristol terecht, geen loods maar een veldje in de openlucht als showroom. Ze heten dan ineens MTC motors, familyran business.
Hier in de Cruquius bij Hoofddorp is ook zo'n "dealer' Alleen een hek en veel waterplassen. Met bijbehorende hoge prijzen..
Echt louche handelaren dus
Maar dat dachten we al

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 17:21
door JWHofnar

Dit valt onder de categorie: "Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo".
JW
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 feb 2012 17:34
door JHV
Dit is een bekend gebeuren in oa caravan en camper land. Meestal dan betalingen via eea bank in Amerika. Western Union oid.
Johan