Pagina 215 van 351

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 18 jan 2012 22:40
door Peebee
En wat denk je hiervan:
je kunt altijd je auto vinden op een drukke P-plaats.... ;)

En ja hoor, ik vind alle kleuren leuk zolang het maar geen doorsnee kleur is
dus een rode of gele C6, van mij mag ie!! :smt023

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 07:24
door Maarten
Dat geel is m.i. echt lelijk, maar dat rood...
Ik vind persoonlijk rood op een auto gewoon een mooie kleur. Maar op de C6 moet het geen brandweerwagenrood zijn, meer wat donkerrood, misschien een hintje bruin erdoor, of richting bordeauxrood.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 07:50
door Harm
Granache dus...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 07:56
door Maarten
Ook mooi, maar net iets te bruin naar mijn smaak. En misschien iets te donker.
Maar wel een zeer fraaie C6-kleur.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 12:24
door Marc
Nog een V6 die te koop staat. Wel wat aan de prijs, maar ook niet zoveel gelopen.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 12:25
door Menno
M.i. veel te duur ...ondanks de km's
Dacht dat mijn ex al aan de dure kant was, maar dit is over the top ...

Geen leer, geen elektrisch meubilair, geen navi, geen JBL , geen schuifdak, ...
En de grote "zwarte" beurt binnen handbereik ...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 13:11
door Maartenr
Voor hoefnagels-begrippen een hele nette prijs hoor.... Kan trouwens best zijn dat hij er nog 1000 euro bij doet als je komt kijken..... Ik spreek uit ervaring.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 14:03
door alen
hier iets leuks...een rouge C5 uit 2002 met heel weinig km bij de dealer Broere ,prijs 3350

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... ndaard.css" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 16:28
door JHV
Ja, dat Rouge profonde is het! Zelfs de letters van Citroën kleuren dan in deze kleur, alsof een Citroën die kleur hoort te hebben :smt203 :smt203
Kijk de bovenstaande foto maar eens goed.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 16:57
door JW-C5
Rouge Profond is een heeeel mooie kleur, daar zijn we het duidelijk over eens :smt023

Maarrehhh, die kleur is er pas in september 2004 gekomen.

Vóór die tijd was dat Rouge Pivoine. Er was ook nog Rouge Lucifer.

Groet,
JW

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 17:15
door Herman
Ach bij rood denk ik altijd aan dit.Afbeelding

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 17:37
door JWHofnar
:D zeker bij "Rouge Lucifer"

JW

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 19 jan 2012 18:50
door GW-tje
Volgens mij is het ook geen Rouge Profond maar Rouge Lucifer. Was Rouge Pivoine niet echt een Xantia kleur?
Toen wij voor de C5 gingen wou mijn vrouw graag een zwarte of een donkergrijze. Nu zijn we maar wat blij met onze Rouge Lucifer. Naast onze ID vloekt dat een beetje want die is Rouge de Grenade.
Maar ik vind rood zo mooi....... :smt023

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 22 jan 2012 00:29
door GSPallas
Ik vind dit zo'n ziekelijk mooi kleur,

Echt zeldzaam mooi..............

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 22 jan 2012 00:44
door Herman
Mij te bruin, maar goed ook, anders rijden we allemaal in de zelfde kleur. :D