Pagina 214 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 18:03
door Herman
Ga je die er bij nemen Willy?

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 18:07
door willy4
nee,er is niet veel meer goed aan
en ze vragen veeeel te veel
als hij er lang opstaat , doe ik misschien is een bod

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 20:00
door Peebee
Heeft een aardige klap gemaakt,
als ik zo naar de deuren kijk is het stuctureel niet al te erg beschadigd,
zouden de deuren nog gewoon (misschien met wat meer kracht) open gaan?

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 20:03
door Menno
Je kan mooi zien dat de kooiconstructie van de C5 prima in orde is, sterke wagen

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 20:05
door willy4
dat ongeval dat ik gekocht heb,werkte de deuren nog prima
en hij was toch ook goed geraakt
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 20:08
door Peebee
Dat idee had ik tenminste ook,
geeft me een goed gevoel.
Word de auto als geheel te koop aangeboden
of is er mogelijkheid tot aankoop onderdelen?
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 20:10
door willy4
als geheel
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 17:10
door Peebee
Een werkelijk unieke C5,
een V6 met LUCHTvering 
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 17:28
door Ronald
Marc schreef:Wil er nog iemand een
C6 op gas ?
Oei, oei, oei.
Voor: Rood met lichte bekleding op LPG, dat was wel wat geweest.
Tegen: Wel erg veel km´s dan gaat onderhoud extra aantikken, niet bepaald net over de grens en ik weet ook niet of Duitse LPG-installaties hier ook zonder veel moeite de G3 status krijgen.
Eigenlijk maar goed dat deze verleiding er niet eerder was.
Maar mooi is tie
Gr. Ronald
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 17:31
door Ronald

full options, m´n neus.
Gr. Ronald
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 18:29
door Peebee
De grootste grap vind ik nog wel
LUCHTVERING
ik bedoel, zeg er dan liever niks over als je DAT al niet weet....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 18:36
door GW-tje
Mainz is echt nog wel te doen als je een exclusieve C6 wilt. Vroeguuh gingen hele volkstammen tot diep in Frankrijk voor een trouvaille!

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 21:00
door JWHofnar
Mainz is inderdaad te doen. Maar de kleur niet.
Oulala, zo zie je maar hoe smaken verschillen. Vreselijk zo'n rode C6.
Naast al die C6'en in donkere kleuren wel bijzonder. Maar ik zou dan eerder kiezen voor mijn favoriete kleur: Mativoire.
Schitterend voor een Franse auto.
De lelijkste kleur die ik ooit zag is trouwens deze:
klik
JW
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 21:04
door Menno
Goeiegenade zeg ! Geel ....
Dat is ronduit walgelijk, zo'n auto kun je daarmee dus goed verknallen, zonde , zou verboden moeten zijn

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 jan 2012 21:46
door GW-tje
Heb ik weer.......ik vindt dat nu juist prachtig op zo'n voiture! Echt waar!
Geel en rood, allebei!