Pagina 213 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 12 jan 2012 22:35
door JHV
Mijn naam is ook johan, maar ik heb niet geboden! Ik heb al mooie exclusief velgen

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 12 jan 2012 22:36
door Menno
Ceevijf schreef:aha, maar waar????

Waar denk je
O.a. bij de dealer, of soms komen ze op MP voorbij
Zijn ongeveer 2 tientjes ex de BTW p/st
Danwel vragen of ze er nog bij zitten

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 12 jan 2012 22:39
door Ceevijf
Johan = ikke

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 12 jan 2012 22:45
door GSPallas
Zou mooi zijn zo'n set voor dat geld; de naafkappen zullen er ongetwijfeld bijzitten.
Succes

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 12 jan 2012 22:49
door Ceevijf
Ik vind het ook de mooiste velgen voor een C5 PH2, de velgen van de PH3 vind ik nog mooier

Maar ja, ik ga off-topic

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 14 jan 2012 18:29
door Dirck
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 jan 2012 17:07
door willy4
http://nl.kapaza.be/limburg/verdampers- ... 069405.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
voor de LPG rijders
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 jan 2012 17:17
door Ceevijf
kan de Hungaro krijgen voor 250 maar zonder naafdoppen. Ik heb ze gereserveerd. Maar komt dus nog naafdoppen bij van 25 p/st (best wel veel geld)
eerst maar eens kijken of ze op mijn (toekomstige) nieuwe C5 passen
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 jan 2012 17:34
door GW-tje
@Willy: hun prijzen zijn torenhoog. Bijna 70% te duur.....
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 jan 2012 17:38
door willy4
ik weet het niet,ik ken daar geen prijzen van
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 jan 2012 20:47
door Menno
Ceevijf schreef:
eerst maar eens kijken of ze op mijn (toekomstige) nieuwe C5 passen
Zolang je geen C5-3 koopt zullen ze altijd passen .....
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 15:56
door Marc
Wil er nog iemand een
C6 op gas ?
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 16:21
door Peebee
Tja, wat moet je daar nu van zeggen,
ik zou me er niet mee gestraft voelen,
alleen de maandelijkse kosten zijn wat veel denk ik....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 17:39
door henkie HDI
Da's een leuk autootje voor Ronald ... voor er bij

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 17 jan 2012 17:58
door willy4
zit wel goed in mekaar,maar de cockpit is ok