Pagina 213 van 351

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 12 jan 2012 22:35
door JHV
Mijn naam is ook johan, maar ik heb niet geboden! Ik heb al mooie exclusief velgen :smt023

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 12 jan 2012 22:36
door Menno
Ceevijf schreef:aha, maar waar???? :smt017

Waar denk je :lol:
O.a. bij de dealer, of soms komen ze op MP voorbij
Zijn ongeveer 2 tientjes ex de BTW p/st
Danwel vragen of ze er nog bij zitten ;)

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 12 jan 2012 22:39
door Ceevijf
Johan = ikke :smt190

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 12 jan 2012 22:45
door GSPallas
Zou mooi zijn zo'n set voor dat geld; de naafkappen zullen er ongetwijfeld bijzitten.

Succes :smt023

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 12 jan 2012 22:49
door Ceevijf
Ik vind het ook de mooiste velgen voor een C5 PH2, de velgen van de PH3 vind ik nog mooier ;-) Maar ja, ik ga off-topic :offtopic :smt164

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 14 jan 2012 18:29
door Dirck
link

Mooie Import?

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 15 jan 2012 17:07
door willy4
http://nl.kapaza.be/limburg/verdampers- ... 069405.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

voor de LPG rijders

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 15 jan 2012 17:17
door Ceevijf
kan de Hungaro krijgen voor 250 maar zonder naafdoppen. Ik heb ze gereserveerd. Maar komt dus nog naafdoppen bij van 25 p/st (best wel veel geld)

eerst maar eens kijken of ze op mijn (toekomstige) nieuwe C5 passen

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 15 jan 2012 17:34
door GW-tje
@Willy: hun prijzen zijn torenhoog. Bijna 70% te duur.....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 15 jan 2012 17:38
door willy4
ik weet het niet,ik ken daar geen prijzen van

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 15 jan 2012 20:47
door Menno
Ceevijf schreef: eerst maar eens kijken of ze op mijn (toekomstige) nieuwe C5 passen
Zolang je geen C5-3 koopt zullen ze altijd passen .....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 17 jan 2012 15:56
door Marc
Wil er nog iemand een C6 op gas ?

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 17 jan 2012 16:21
door Peebee
Tja, wat moet je daar nu van zeggen,
ik zou me er niet mee gestraft voelen,
alleen de maandelijkse kosten zijn wat veel denk ik.... ;)

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 17 jan 2012 17:39
door henkie HDI
Da's een leuk autootje voor Ronald ... voor er bij :mrgreen:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 17 jan 2012 17:58
door willy4
Afbeelding

zit wel goed in mekaar,maar de cockpit is ok