Foto's

netjes gedaan Herman
 netjes gedaan Herman

Herman, had je nog kouwe voeten? Je bent er ongeveer de hele dag geweest???Herman schreef:Johan & team, bedankt het was weer toppie.
Morgen even mijn nieuwe wissers erop zetten, en de lelijke plekjes met de nieuwe lak bewerken, en geen ergenis meer aan de deukjes in de kofferbakklep , drie stuk netjes glad weggewerkt knap hoor. Dat was de moeite wel waard.
Was een lange dag, bijna als laatste weg,en hoe vroeg ik er was? wil je niet weten sommige lagen nog in bed
Vergeten foto's te maken van al het lekkers, sorry.

, vond het verder een geslaagde dag! Leuk om de gezichten achter het forum eens te zien. Ok weer een paar leuke dingetjes (exclusive embleem, bandenspanningsmeter) om het "heb ik nog niet gevoel" nog verder te bevredigen. Maar nog belangrijker, m'n achterruit werkt weer naar behoren! Ton, bedankt voor de reparatie, klasse!!
, vond het verder een geslaagde dag! Leuk om de gezichten achter het forum eens te zien. Ok weer een paar leuke dingetjes (exclusive embleem, bandenspanningsmeter) om het "heb ik nog niet gevoel" nog verder te bevredigen. Maar nog belangrijker, m'n achterruit werkt weer naar behoren! Ton, bedankt voor de reparatie, klasse!!  
  voor Johan en z'n medewerkers.
   voor Johan en z'n medewerkers.

Ook mooie scherpe foto's van onze RVS-artiestRene schreef:Mijn Foto's