Sorry ik denk niet iets te vinden. Dat is gokken.JanSr schreef:Erg benieuwd wat jij denkt te vinden als de storing optreedt.
En ook, met welke middelen dat dan zou moeten.
Het begint altijd met dezelfde storing. Meestal loopt de motor dan op 3 poten, soms als het erger is op twee. Dat vind je dan niet terug in de storingsmelding.
Dat is nu juist de essentie!
Ik wil graag weten wat er gebeurt op het moment van de storing. Dus moet er gemeten worden. Met een fatsoenlijke 4 kanaals automotive labscope, die ook de beelden opslaat zodat je kunt uitvergroten en terug kijken.
Maar goed ook dat heb ik al eerder uitgelegd in dit draadje. Ik heb zelfs een voorbeeld van een dergelijke diagnose bij een vergelijkbare auto gepost.
Dus ik ga liever niet steeds weer hetzelfde herhalen.
Nogmaals ik begrijp je frustratie heel goed. Ik geef slechts aan waarom het naar mijn smaak niet lukt. Het is een lastige case, anders was het al lang opgelost. Dan werkt alleen systematische diagnose.
Aan de andere kant: nu verder gaan met trial and error heeft zo langzamerhand een bijkomend voordeel dat er steeds minder opties overblijven.[WINKING FACE]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk