Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Het was inderdaad een verstuiver die volledig kapot was en een tweede die verrot was.
Inmiddels weer alle dagen met de auto aan het werk en heb zodoende weinig tijd gehad te reageren.
Johan nog heel erg bedankt
Door een minder goede diagnose van een ander citroen dealer heeft het wel wat meer gekost, doordat de brandstofpomp ook vervangen moest worden al dus de dealer maar dit was voordat ik jullie hulp inschakelde
Allemaal heel erg bedankt.
Van een monteur heb ik een volgende site gekregen misschien leuk om eens op te kijken.
http://www.problemcar.nl/index.php
Inmiddels weer alle dagen met de auto aan het werk en heb zodoende weinig tijd gehad te reageren.
Johan nog heel erg bedankt
Door een minder goede diagnose van een ander citroen dealer heeft het wel wat meer gekost, doordat de brandstofpomp ook vervangen moest worden al dus de dealer maar dit was voordat ik jullie hulp inschakelde
Allemaal heel erg bedankt.
Van een monteur heb ik een volgende site gekregen misschien leuk om eens op te kijken.
http://www.problemcar.nl/index.php
Citroën Specialist & Sponsor


Berichten: 935
Lid geworden op: 27 mei 2006 00:52
Auto: Citroen C6 3.0V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: G
Versnellingsbak: BVA6
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:
maar zijn er nu 1, 2, 3 of 4 nieuwe in gegaan? En wat moest je betalen voor de verstuivers? Originelen? En heb je het nu bij een dealer laten doen, of een andere garage?krista schreef:Het was inderdaad een verstuiver die volledig kapot was en een tweede die verrot was.
Inmiddels weer alle dagen met de auto aan het werk en heb zodoende weinig tijd gehad te reageren.
Johan nog heel erg bedankt
Door een minder goede diagnose van een ander citroen dealer heeft het wel wat meer gekost, doordat de brandstofpomp ook vervangen moest worden al dus de dealer maar dit was voordat ik jullie hulp inschakelde
Allemaal heel erg bedankt.
Van een monteur heb ik een volgende site gekregen misschien leuk om eens op te kijken.
http://www.problemcar.nl/index.php
Johan, je zit er wel bovenop hè?Oldenhage schreef:maar zijn er nu 1, 2, 3 of 4 nieuwe in gegaan? En wat moest je betalen voor de verstuivers? Originelen? En heb je het nu bij een dealer laten doen, of een andere garage?
Maar je hebt volkomen gelijk. Je bent niet de enige nieuwsgierige die wil weten hoe het nu allemaal zit. We willen er allemaal van leren en voor latere bezoekers vastleggen.
Citroën Specialist & Sponsor


Berichten: 935
Lid geworden op: 27 mei 2006 00:52
Auto: Citroen C6 3.0V6
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2007
Energielabel: G
Versnellingsbak: BVA6
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:
gratis oplossing, in de werkplaats zouden we zeggen: " we zijn met zn vieren, ik graag kwark..." dan is toch het minste dat je kan doen de uitkomst posten? Dat houd het leuk.Citroentje schreef:Johan, je zit er wel bovenop hè?Oldenhage schreef:maar zijn er nu 1, 2, 3 of 4 nieuwe in gegaan? En wat moest je betalen voor de verstuivers? Originelen? En heb je het nu bij een dealer laten doen, of een andere garage?
Maar je hebt volkomen gelijk. Je bent niet de enige nieuwsgierige die wil weten hoe het nu allemaal zit. We willen er allemaal van leren en voor latere bezoekers vastleggen.
Berichten: 8145
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:04
Auto: Geen C5 meer
Brandstof: Benzine
Locatie: Velsen.
Contacteer:
er zijn twee gereficeerde ingegaan kwam op 495 euro.
In den helder zit pejo voorheen werkzaam bij electro start en hij heeft er twee nieuwe busjes ingezet waardoor de verstuivers het weer deden.
De verstuivers zelf zijn geplaatst door een monteur buiten dienst om de kosten wat te beperken.
nieuwe zouden 300+ euro hebben gekost excl. BTW en dan het arbeidsloon er nog overheen
In den helder zit pejo voorheen werkzaam bij electro start en hij heeft er twee nieuwe busjes ingezet waardoor de verstuivers het weer deden.
De verstuivers zelf zijn geplaatst door een monteur buiten dienst om de kosten wat te beperken.
nieuwe zouden 300+ euro hebben gekost excl. BTW en dan het arbeidsloon er nog overheen
