Pagina 195 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 17:00
door Peebee
Alleen geen inruil, maar verder wel een mooie,
ik zal eens kijken of m'n airbags werken.....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:03
door henkie HDI
Het blijft een sedan

en dus geen bakkerswagen

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:27
door jpiek
En wat moet je als Citroenrijder met een kenteken met "GGZ"

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:31
door Menno
Ik denk dat ik hem niet snap Johan, ...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:37
door Harm
Gemeentelijke Gezondheids Zorg....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:37
door Marc
Bijna Harm.
GGZ = Geestelijke GezondheidsZorg
Rijst de vraag : Is een Citroen goed voor je geest, of moet je als Citroenrijder eigenlijk zelf eens langs de GGZ ?

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:38
door Menno
Oww, ik spoor toch niet, past prima dus

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:40
door Harm
Ok, voel ik me toch thuis...
Hiernaast staat een BMW met GGR in het kenteken: Gorinchemse Gemeente Reiniging

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:41
door Marc
Dus eigenlijk is een C5 je persoonlijke GGZ. Van het zweven wordt je lekker rustig

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 22:42
door Menno
Haha...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 25 aug 2011 07:43
door Peebee
Therapie in optima forma....

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 25 aug 2011 13:04
door Harm
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 25 aug 2011 18:40
door Citroenbx
Vandaag met de Alhambra van men zus gereden(moest onderhoud hebben).
Daar wordt je pas pist/link/suïcidaal van...
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 aug 2011 23:43
door Herman

C6 niet duur.
klik
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 27 aug 2011 23:48
door Menno
8000 euro en 21k op de klok uit 2010

Dat stinkt ....