Pagina 195 van 351

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 17:00
door Peebee
Alleen geen inruil, maar verder wel een mooie, :smt023
ik zal eens kijken of m'n airbags werken..... ;)

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:03
door henkie HDI
Het blijft een sedan :( en dus geen bakkerswagen :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:27
door jpiek
En wat moet je als Citroenrijder met een kenteken met "GGZ" :smt017 :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:31
door Menno
Ik denk dat ik hem niet snap Johan, ... :smt017

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:37
door Harm
Gemeentelijke Gezondheids Zorg.... :smt017

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:37
door Marc
Bijna Harm.

GGZ = Geestelijke GezondheidsZorg

Rijst de vraag : Is een Citroen goed voor je geest, of moet je als Citroenrijder eigenlijk zelf eens langs de GGZ ? :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:38
door Menno
Oww, ik spoor toch niet, past prima dus :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:40
door Harm
Ok, voel ik me toch thuis...

Hiernaast staat een BMW met GGR in het kenteken: Gorinchemse Gemeente Reiniging :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:41
door Marc
Dus eigenlijk is een C5 je persoonlijke GGZ. Van het zweven wordt je lekker rustig :D

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 24 aug 2011 22:42
door Menno
Haha... :lol:

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 25 aug 2011 07:43
door Peebee
Therapie in optima forma.... :smt193

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 25 aug 2011 13:04
door Harm

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 25 aug 2011 18:40
door Citroenbx
Vandaag met de Alhambra van men zus gereden(moest onderhoud hebben).

Daar wordt je pas pist/link/suïcidaal van...

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 27 aug 2011 23:43
door Herman
:mrgreen: C6 niet duur.
klik

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba

Geplaatst: 27 aug 2011 23:48
door Menno
8000 euro en 21k op de klok uit 2010 :shock: :smt017
Dat stinkt ....