Pagina 194 van 351
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 13 aug 2011 13:57
door IkKe00
Hellaas door het depanagebedrijf zal het dinsdag worden, maar de afspraak is gemaakt dus willy zal hem dan in ontvangst mogen nemen.
Hier het verhaal en foto's :
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 46#p348846" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 13 aug 2011 18:24
door jpiek
Pfff, da's geen kattepis.... Sterkte !!
mijn oude
Geplaatst: 14 aug 2011 20:23
door vhsdown
en dus aan te bevelen. Heb hier 4,5 jaar van genoten.
http://external.autotrader.nl/dealer/Ca ... &largeid=0#" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 14 aug 2011 20:27
door Menno
Daar wordt nog een aardig bedrag voor gevraagd zeg ....
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 13:44
door Menno
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 14:00
door Klaverblaadje
Zeldzaam
PH2 Berline V6
link
link
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 14:02
door Klaverblaadje
Menno schreef:Nog een koopje met hoop km's op de klok
Je kunt nog even door Menno.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 14:04
door Menno
Echt bijzonder is een
PH3 V6 benzine ...
Hoop geld voor die PH2 hoor
Klaverblaadje schreef:
Je kunt nog even door Menno.

Dat hoop ik ook

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 14:10
door Klaverblaadje
Vragen mag altijd, of ze het er voor krijgen is wat anders.
Die mooie C3-V6 is bij mij in de buurt, tijd voor een proefritje.

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 15 aug 2011 14:10
door Menno
weet er alles van

exroosje had hem ook al geplaatst incl. m'n reactie

...
-->
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 95#p347295" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 16 aug 2011 19:14
door Timo 1972
Mmja , hij is wel aftrekbaar voor ondernemers

Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 18 aug 2011 17:24
door websurfer
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 13:53
door Menno
PH3 sedan HDi automaat ( met bollen

)
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=maabwuvferyz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 14:00
door Klussie
Wat een mooi exemplaar.
Zou bijna diesel gaan rijden.. 
Re: C5 e/o onderdeel gezien op Marktplaats / Speurders / Eba
Geplaatst: 24 aug 2011 14:25
door Klaverblaadje
Geen gekke prijs, en bij Pulles onderhouden, die staat bekend als een goede dealer.