Herman schreef:Ik hoop dat mijn pakketje gauw binnen komt, en het wat redelijk weer is.
Dan eens kijken als we nog meer plaatjes en aanwijzing kunnen maken met aanbeveling van het verloop over inbouwen.
Ik zal het ook zoveel mogelijk op foto's zetten.
Alleen de afstelling zouden we dat ook zelf kunnen???? eerst op een plaat de juiste punt zetten hoe hij nu straalt en daarna als het afwijkt en dan bij stellen.

. Iemand nog aanbevelingen??
Net dit gezien voor afstelling
http://www.innovam.nl/apktroubleshooter ... aspx?id=26
De afstelling van mijn lampen is voor en na de inbouw gecontroleerd en er bleek geen verschil in te zitten, stond voor de inbouw goed en nadien ook.
Bij mijn vorige C5 had ik bij het verwisselen van een (halogeen) lamp de lamp eerst scheef gemonteerd, het was echt maar minimaal, maar je zag het direct in het lichtbeeld.
Daarom heb ik bij het monteren van deze lampen extra goed opgelet en er ruim de tijd voor genomen.
Het bleek hier dat de blikken hulsjes binnen in de lamp, (waar de xeonlamp insteekt) niet exact recht stonden.
Bij beide koplampen heb ik deze hulsjes met veel geduld en een paar tienden tegelijk in de goed richting geduwd zodat ze zo nu precies mogelijk de xenonlamp omsluiten.
Misschien een punt om even op te letten, het kan ook exemplarisch zijn, al heb ik de indruk dat de Ph2 koplampen wat goedkoper afgewerkt zijn als de Ph1