4leds in 1 w5w stadslichtjes ??? Waar heb je die vandaan?ms-C5 schreef:Zo ziet het er bij mij uit met 6000K en 4leds in 1 w5w stadslichtjes
edit: laat maar, reeds gevonden bij onze huisleverancier
4leds in 1 w5w stadslichtjes ??? Waar heb je die vandaan?ms-C5 schreef:Zo ziet het er bij mij uit met 6000K en 4leds in 1 w5w stadslichtjes

Tja wat moet ik er van zeggen, ik heb het ingebouwd in de Ford Transit van mijn ouders die rijden er nu een klein maandje mee rond en ik heb ze niet horen klagen. De lampjes zijn dikker aan de achterkan dan de H7 lampen. Ook zit er geen rubber afsluitdop bij. Ik heb het gat gedicht met araldite (of zoiets) dat is een soort stopverf.Klaverblaadje schreef:Jij hebt dus zo'n H4 2 in 1 setje ingebouwd, werkt dat echt goed?Nodri schreef:
Bij jou ook al? LOL hier ook ik wordt er gek van, iedereen wil xenon hebben!
Ondertussen al wat ingebouwd;
H7 in Peugeot 406,307,306,BMW,renault megane,C5
H4 Bi xenon in Transit (sjeezz, wat een licht dat groot licht), skoda
H1 als groot licht in 307
Heb jij er vertrouwen in dat het systeem ook blijft werken? Is het een beetje degelijk?
Voor diegene die nog wel die 4 in 1 leds wil hebben, ik heb even een screenshot gemaakt, want het lukt me niet om een marktplaats advertentie link hier te plaatsen, krijg dan gewoon de home page van marktplaats vandaar dan maar even zo.stefante schreef:4leds in 1 w5w stadslichtjes ??? Waar heb je die vandaan?ms-C5 schreef:Zo ziet het er bij mij uit met 6000K en 4leds in 1 w5w stadslichtjes
edit: laat maar, reeds gevonden bij onze huisleverancier

ms-C5 schreef:Zo ziet het er bij mij uit met 6000K en 4leds in 1 w5w stadslichtjes
Ik heb bewust voor de 4 leds versie gekozen, want die met 6 dat word denk ik te fel, met 4 is mij al fel genoeg, maar mocht er iemand ervaring hebben met de 6 leds uitvoering, plaats dan even een foto.
Succes er mee.
maar goed dat ik dan maar voor de 4 leds uitvoering heb gekozen, anders was het weer een terleurstelling geworden.Sjever schreef:ms-C5 schreef:Zo ziet het er bij mij uit met 6000K en 4leds in 1 w5w stadslichtjes
Ik heb bewust voor de 4 leds versie gekozen, want die met 6 dat word denk ik te fel, met 4 is mij al fel genoeg, maar mocht er iemand ervaring hebben met de 6 leds uitvoering, plaats dan even een foto.
Succes er mee.
Heb wel de ervaring, dat 6 Leds niet passen, dus geen foto's , Sjef
GuidoK schreef:Zo, net een setje ingebouwd.
Al met al best wel wat werk (bumper eraf, gaten boren, kabels netjes wegwerken enz enz).
Zo kom je er ook gelijk achter dat ze bij de merkdealer bumpers met grof geweld monteren en demonteren; een hoop klemmetjes en nokjes waren al van de bumper afgebroken bij de diverse montages ivm nieuwe ruitenwisserpompjes.
Op een of ander manier is de beste monteur voor een auto ook vaak de eigenaar van de auto![]()
Bij mijn dealer doen ze het kennelijk op dezelfde manier. a‚¬lle haken waren aan een kant dan ook afgebrokenKlaverblaadje schreef: Ik had toch ook wel problemen met het demonteren van de vóórbumper, met name het laatste stukje, de haken waarmee de zijkant van de bumper in het plaatwerk zit.
Toen ik een Citroenmonteur vroeg hoe zij dat deden was het antwoord: " Nee hoor, ik heb daar geen problemen mee, je geeft gewoon een flinke ruk en hij is eraf"

nee je wilt toch wel weten waar alles gebeurt aan je autoKlaverblaadje schreef:Ik zal ook nooit mijn eigen auto laten repareren bij een dealer waar grote borden met "VERBODEN TOEGANG" op de deur van de werkplaats staat, of waar de auto achter een slagboom in de catacomben verdwijnt.
Juist Duck, jij snapt het wel, het is toch jouw eigendom die auto.Duck schreef:nee je wilt toch wel weten waar alles gebeurt aan je autoKlaverblaadje schreef:Ik zal ook nooit mijn eigen auto laten repareren bij een dealer waar grote borden met "VERBODEN TOEGANG" op de deur van de werkplaats staat, of waar de auto achter een slagboom in de catacomben verdwijnt.
en als je daar niet bij mag zijn met een kop koffie
dan moet je, je wel iets afvragen