Dan kent u mijn recentelijk verhaal nog niet en mijn ervaring van heden dat ik met een Belgische Citroëngarage aan de hand had. Jawel, dit in verband met mijn recentelijk aangekochte C5.BJG schreef:Mee eens Roman,
ten slotte nog de opmerking dat ik Boby's frustratie wel begrijp omdat hij in het verleden veel negatieve ervaringen heeft gehad met dealers die hij in beginsel vetrouwde. Zie daarvoor andere draadjes.
Ik stel me nu al de vraag of ook de stuurinrichting en de remmen van een voertuig Citroën ook wel deel uitmaken en kan toebehoren tot de vaste uitrusting van het voertuig.
Kortom, ik zal een nieuw topic starten hoe een Belgisch Citroën dealer denkt over de garantie na verkoop van een tweedehandsvoertuig C5 diesel met 98.000 km op de teller. Ik kan best begrijpen dat mijn verhaal ongeloofwaardig begint te klinken zoals alle voorgaanden. Maar gelukkig heb ik een Nederlands Citroën dealer die de gebreken heeft kunnen opmerken en/of vaststellen. En hedenavond of morgen leest u verder mijn verhaal hoe men alhier in België zeer gretig de dans ontspringt om te ontkomen aan de garantievoorwaarden, BJG.
Ik durf dan ook onomwonden te zeggen dat er voor Nederlandse Citroën dealers hier mogelijks nog een gat in de markt te vinden is op Belgisch grondgebied. Als eerlijkheid, vertrouwen en correctheid hoog in het vaandel wordt gedragen.

)
 ) 

)
  )