Harm, had jij dat tweede parkeerterrein ook gereserveerd? Er komt een BX.Bram schreef:Ik denk dat ik ook wel even langs kom, met de BX TZD uiteraard![]()
Gr. Ronald
Harm, had jij dat tweede parkeerterrein ook gereserveerd? Er komt een BX.Bram schreef:Ik denk dat ik ook wel even langs kom, met de BX TZD uiteraard![]()

De meeting was verplaatst, toch? Bij Hajé langs de A6 voor Lelystad...Ronald schreef:Harm, had jij dat tweede parkeerterrein ook gereserveerd? Er komt een BX.Bram schreef:Ik denk dat ik ook wel even langs kom, met de BX TZD uiteraard![]()
![]()
Gr. Ronald
JHV schreef:Ik probeer ook echt te komen. Kan echter pas zaterdag beslissen.
De week na de 18e wordt een nieuwe keuken geplaatst. Voor ze die plaatsen moet de oude er eerst uit. Wanneer ze maandag of dinsdag komen ben ik dat weekend hard aan het slopen.

Ik zie aan je onderschrift dat je 7 jaar met een 83'er TRS hebt gereden, dus jij weet i.i.g. waar je het over hebt.manonbridges schreef:Pas maar op, als je er eenmaal aan geroken hebt wil je ook een C5.Bram schreef:Ik denk dat ik ook wel even langs kom, met de BX TZD uiteraard![]()
Weer eens wat oude bekenden ontmoeten....vooral ex-Xantianen.
Ik wil ook weleens zo'n nieuwe HDI horen lopen en zo.....en uiteraard de stoelen keuren, eens zien of ik een nieuwe C5 rijder (die nog nooit in een BX heeft gezeten met GTI stoelen) zo gek kan krijgen dat ie hem de maandag erop meteen gaat inruilen voor eender welke BX
Bovendien met dit weer is een BX veel te windgevoelig

Klopt, heb die geschiedenis allemaal aan den lijve ondervonden; maar heb er geen moment spijt van.Bram schreef:Ik zie aan je onderschrift dat je 7 jaar met een 83'er TRS hebt gereden, dus jij weet i.i.g. waar je het over hebt.![]()
En ja.....de BX is nogal windgevoelig...en ruist ontzettend langs de ramen als je op de snelweg zit, maar dat neem ik allemaal voor lief. 8)
Maar de C5 is natuurlijk een doorontwikkeling van de BX -->> Xantia -->> C5.
Daar zit zo'n 20 jaar tussen.
Maar goed, al was het alleen maar om oude herinneringen op te halen...ik zie jullie a.s. Zondag wel