Dan zou je eerder denken aan een storing bij de auto en niet bij de lexia.
Greetz Iceman
Misschien kunnen we een ruil doen, ik zoek een versie voor de C5-3 en die ik heb leest hem wel maar kan niet alles, wel voor de phase 1 en 2.JanSr schreef:"De leverancier beaamt dat die Phase 2 C5 soms moeilijkheden geeft weet de oplossing niet, ik kan mijn geld terugkrijgen. Het terugsturen kost bijna de helft van de aanschaf......"
Dus??
Uiteindelijk ging die ook over de toonbank voor $97. Zo goedkoop dan dus ook weer niet.ghulst schreef:Dit lijkt wel erg goedkoop (Lexia op Ebay), of is dit wel gewoon een set zoals je die nodig hebt?
Heerlijk die zekerheid.Menno schreef:Is natuurlijk onzinnig dat dit aan de lexia ligt ..... Ookal zijn het toevallig twee " gelijke "
Tot voorafgaand aan afgelopen zondag, was ik nog niet in staat om met de lexia overweg te kunnen. En mijn karige kennis heb ik toen opgedaan via een boek over OBD waar ik al eens eerder naar heb verwezen.BJG schreef:@ Ccinq: Klopt![]()
@ Boes: idd alleen is er naast mm ook bak en hybride te benaderen
OBD = OBD daar zijn een aantal protocollen voor zoek voor de lol maar eens hoe en wat. Er is veel over te vinden.JanSr schreef:OBD is zeker geen OBD
Het gaat bij OBD over de aandrijflijn. Dat heeft niets met het wel of niet apart zijn van PSA te maken.JanSr schreef:Zoals gebruikelijk heeft PSA weer aparte toestanden. Alle functies die met het veersysteem te maken hebben zijn geen standaard
Alleen de stuurapparaten van de aandrijflijn (motor, bak, hybrideregeling) hebben een OBD deel. Dat is bij elk merk auto zo. Dit OBD deel is ook nog eens iets anders dan het diagnosedeel waar je contact mee maakt met merkspecifieke apparatuur.