Automobielbedrijf J. Oldenhage Service Venneperweg 535c t/m 541a. 2152CB NIEUW-VENNEP Telefoon: 0252-675041. Fax: 0252-675129 info@oldenhage.citroen.nl ...
Vraag naar Johan, de eigenaar en leg je probleem uit.

Volgens mij heeft jou dealer geld nodig, voor dat bedrag zou ik eerst maar eens langs Nieuw Vennep rijden voor een second opinion.vhsdown schreef:bij het afrijden van drempels is het net of het geheel naar beneden zakt.
volgens mijn dealer ( na een proefrit samen met mij) was het duidelijk alle veerbollen moesten vervangen worden voor een somma van euro 1190. of in eerste instantie alleen achter (3 stuks) voor 611 euro en dan bekijken of voor ook nog nodig is.
?????
6 veerbollen vervangen? Is je auto een keer vanuit de lucht gedropt of zo, en ging de parachute niet open?vhsdown schreef:bij het afrijden van drempels is het net of het geheel naar beneden zakt.
volgens mijn dealer ( na een proefrit samen met mij) was het duidelijk alle veerbollen moesten vervangen worden voor een somma van euro 1190. of in eerste instantie alleen achter (3 stuks) voor 611 euro en dan bekijken of voor ook nog nodig is.?????