Hoi,
even resultaat melden na een paar weekjes EGR afgedopt te hebben. geen klachten, geen gestotter, geen fout meldingen, rust.........
@Boes, ik heb deze klachten al zeer lang, nieuwe kat, alle sensoren vervangen, nieuwe verstuivers en op het laatst een chip er in wat een tijd lang uitkomt bood. ik rij met de auto zeer lange afstanden 800+km voor mijn werk. ik rij af en toe in wat hoger toerental ivm regeneratie van filter. Direkt na het plaatje te hebben geplaatst was er rust in de motor. niet bij optrekken en niet bij gas loslaten waarbij de motor zich telkens verslikte. Nu hobbelt hij bij gas loslaten heerlijk door zonder hick ups!!. plaatje uit engeland via de post, top! (zie eerder draadje)
Ik ga binnen kort wel de EGR er helaal uithalen en zien wat er mee aan de hand is, zodat het klepje er weer uit kan.
had nu alleen last van luchtbellen in mijn brandstofslang tussen filter en HDpomp. blijkt lekker aansluiting direct na filter. hoop dat het dat was, want telkens plotseling stil staan is geen pretje.
groet