blizz schreef:maaruh waar gaan de meeste nou verzamelen en hoelaat??
Ik ben om 08.45 bij de Watering (A8 tussen knooppunt Zaandam en Coentunnelplein).
Nog meer uit NH die daar langs komen?
blizz schreef:maaruh waar gaan de meeste nou verzamelen en hoelaat??
en misschien kom je dan ook ergens een orga-nummer tegen ....Wimmie schreef:Zolang het maar droog is vind ik het goed. In elk geval mooie foto's dan te maken.
Kan ik eindelijk mijn (nog vieze) voiture op de site zetten
alzheimer schreef:en misschien kom je dan ook ergens een orga-nummer tegen ....Wimmie schreef:Zolang het maar droog is vind ik het goed. In elk geval mooie foto's dan te maken.
Kan ik eindelijk mijn (nog vieze) voiture op de site zetten
Blizz, haak jij aan ?frank65 schreef:De meeting begint vanaf 10.00.Herman schreef:(Even een voorbeeld van een ander verreniging geplukt op internet) Klopt dit in grote lijnen?? ikke niet weten.
Het verzamelen is vanaf 11 uur? bij de McDonalds aan de Van Andelstraat 15 in Waalwijk. Dit ligt aan de snelweg A59 afrit 37 (Zierikzee-Oss). Daarna vertrekken we gezamelijk via een binnendoorroute richting Heusden waar we op een grote parking kunnen parkeren.?
Ik zal dan om 9.30 bij de Mc zijn en om 9.45 richting Heusden gaan.
Anders zie ik jullie daar wel.

Ik vind dat wat te vroeg, zeker als het -8 is.blizz schreef:wat vind jij klaverblaadje??
als we net als frank om 9.30 bij de mac daar weg rijden moeten we 8 uur uit zaandam weg rijden?
zullen wij dan zeggen 8 uur bij het tankstation op de a8 vlak voor de coentunnel??
Aha, bij Van der Laan.Rene schreef:Erik wijngaarden haalt me thuis op, dan rijden we naar abbenes, waar hij in een prachtige DS stapt, en ik in de CX gti