Mooie sloffen die Pilot Alpin PA3 ......Harm van Beek schreef:Yep,
ik ga binnenkort zelf maar eens sleutelen...

Mooie sloffen die Pilot Alpin PA3 ......Harm van Beek schreef:Yep,
ik ga binnenkort zelf maar eens sleutelen...
Ja ik miste je al, afgelopen zaterdag op de cursusHarm van Beek schreef:Ik moet ze uit de garage halen, in de kofferbak gooien, naar een bandenwisselfiguur rijden, de pinpas trekken en dan gebeurt het...
Nou jij wist er in ieder geval vanHarm van Beek schreef:Was die officieel aangekondigd dan???
Is al geweestMenno schreef:Die komt niet
r3n3 schreef:Sjever schreef:Heb vorige week woensdag via internet in Duitsland 4 stuks Vredestein 195/65/15T Snowtrack 2
besteld,deze op vrijdag ontvangen en omgelegd, heb nog geen snelweg gereden ,maar tot 80km/u geen verschil met michelin energie gemerkt.
ps nog geen 200 euro voor 4 stuks thuisbezorgd.
Welke site was dat, Sjever?
Code: Selecteer alles
Een gewaagde bandenkeuze op een nat maar opdrogend circuit heeft Tom Coronel zondag de overwinning in de tweede WTCC-race in het Japanse Okayama gebracht. Het was voor de SEAT-coureur zijn eerste zege in het World Touring Car Championship.
Duel
Coronel startte met slicks voor en regenbanden achter en vocht vervolgens een fantastisch gevecht uit met Augusto Farfus (BMW). De Braziliaan haalde alles uit de kast om Coronel voorbij te steken, maar onze landgenoot slaagde erin alle aanvallen af te slaan. Met een verschil van slechts minder dan een tiende kwam Coronel als eerste over de finish.