Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Reneee Pas op met gas anders zet ik je piccasso erop
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Berichten: 8121
Lid geworden op: 26 mei 2006 20:04
Auto: C5 Berline "de Gouden Koets"
Opties: C5 Club instaplijsten.LED's in de koplampen en comfortbollen.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10481CJ
Productienummer: 10178
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 171717
Kleur: Sable Langrune
KPH: Achter
Locatie: Velsen.
Contacteer:

C5 Berline 2005
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)
C4 Cactus 2015
Aygo 2015
Peugeot 108 2019
Honda NC750X 2017 (dagelijkse kilometervreter bij droog weer)

Berichten: 1751
Lid geworden op: 29 mei 2006 08:59
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:
Berichten: 1751
Lid geworden op: 29 mei 2006 08:59
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin
Welke foto's? zie niks hoor. EDIT: gezienHarm van Beek schreef:Dat stiekje zit aan de rechterkant, zie mijn foto's...
Enne Citroentje, nee, dat wist ik ook niet


Heb ook maar even een foto gemaakt. KLIK
Linksonder zit een schroefje met een revet erachter, dat is de vergrendeling. Ik heb dus ook die rare gaten.

Berichten: 1751
Lid geworden op: 29 mei 2006 08:59
Auto: Audi A3 1.4 TFSI G-tron
Opties: MMI, xenon, S-tronic, ASS
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2014
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 100000
Kleur: Beluga Bruin
Zojuist in de vroege ochtend gemaaktrevi schreef:Ieuw dat ziet er smerig uit!
Dat stiekje heb ik niet, ik hang mijn dop altijd aan het haakje in het klepje. De vergrendeling heb ik wel!
En als je het over verschillen hebt: daar is Citroen heel goed in! Zo moest je eens weten wat voor verschillen je allemaal tegenkomt bij Dyane's en GS-en!



Maar bij jou zitten er wel weer twee gaatjes minder: boven en onder dat cirkeltje links van de tankdop zitten bij Harm en bij mij nog twee gaatjes; bij jou niet.arendonk schreef:Linksonder zit een schroefje met een revet erachter, dat is de vergrendeling. Ik heb dus ook die rare gaten.
Ik zou overigens ook liever een klepje hebben dat met centrale vergrendeling dicht gaat dan een dop met sleutel. Weet iemand of de aansluiting voor die centrale vergrendeling ook in de kabelboom zit wanneer er geen daadwerkelijke vergrendeling voor het klepje is?
Berichten: 14808
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Locatie: 0183
Contacteer:

Ha ha ha.
Jij weet ook overal een reactie op te geven he 
Mijn soberheid zit in het uiterlijk; geen bijzonder vertoon. Bruikbare extra's die voor nieuwe functies of gebruiksgemak zorgen zijn zeker welkom. Anders had ik geen Caractere gekocht maar een Essentielle zonder CC en airco (hoewel dat laatste tegenwoordig ook niet meer kan).


Mijn soberheid zit in het uiterlijk; geen bijzonder vertoon. Bruikbare extra's die voor nieuwe functies of gebruiksgemak zorgen zijn zeker welkom. Anders had ik geen Caractere gekocht maar een Essentielle zonder CC en airco (hoewel dat laatste tegenwoordig ook niet meer kan).
Berichten: 50
Lid geworden op: 14 sep 2006 20:49
Auto: Citroën C5 break HDi 138 pk Exclusive (dec 2007)
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2007
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM6
Kleur: Nocciola
Locatie: België
Mijn C5 break uit 2002 heeft een vergrendelbaar klepje. Mijn collega heeft een C5 break uit 2003 en die heeft een afsluitbare dop.Citroentje schreef:Blijft nog die andere vraag over:
Citroentje schreef:En verder valt het me op dat ik op mijn Xantia's klepjes met vergrendeling (samen met portieren) had, en op beide C5's geen vergrendelde klepjes maar een dop met slot. Nu blijkt dat onder andere Harm wel een klepje met vergrendeling heeft. Waarom is de ene auto zus en de andere zo gemaakt? Hangt dat samen met het model?
Ik heb ooit gehoord (maar ik weet niet of het helemaal waar is) dat volgens een Europese regel de constructeurs verplicht afsluitbare doppen moeten gebruiken. Reden : zo ben je verplicht om voor het tanken de motor stil te leggen (tenzij je je reservesleutel bij hebt

J'ai vu une déesse au volant d'une Citroën
Berichten: 1284
Lid geworden op: 06 feb 2007 21:35
Auto: c5
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Locatie: Ouddorp ZH
Ik had op m'n Xantia inderdaad ook die centrale vergrendeling op m'n klepje. Niks geen gedoe met sleutel en zo. Hartstikke mooi. Tot die ene keer dat het spul niet open ging. Motortje kapot of zo. Probeer er dan nog maar eens brandstof in te krijgen ..... Als ik m'n C5 berline uit 2003 te drinken wil geven heb ik ook een sleutel nodig.