Re: even voorstellen.
Geplaatst: 08 apr 2011 23:26
fabrieks-af telefoon werkt met een kaartje ( gezien de leeftijd v/d auto een grote simkaart
)
en enkel die geschikt zijn voor vodafone e/o kpn netwerk gezien de frequentie ... zoek er maar even op, veel over geschreven ...
en enkel die geschikt zijn voor vodafone e/o kpn netwerk gezien de frequentie ... zoek er maar even op, veel over geschreven ...