Pagina 2 van 2

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 08 apr 2011 23:26
door Menno
fabrieks-af telefoon werkt met een kaartje ( gezien de leeftijd v/d auto een grote simkaart ;) )
en enkel die geschikt zijn voor vodafone e/o kpn netwerk gezien de frequentie ... zoek er maar even op, veel over geschreven ...

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 09 apr 2011 15:43
door RonVermeij
Welkom!

Re: even voorstellen.

Geplaatst: 10 apr 2011 01:43
door xandor1961
Bedankt voor je antwoord Menno en ik zal zeker even verder zoeken, denk dat ik wat gerichter moet gaan zoeken op het forum.
En Ron jij ook welkom bij deze C5 club. Ben zelf ook net lid maar heb al een hoop geleerd.
Fijn weekend allemaal :smt193