Ik zal mijn foto's deze week ter beschikking stellen

Yep no problem .... de foto's van Harm :Harm van Beek schreef:Zo, foto's naar Menno gestuurd. Realiseer me nu dat ik de nummerplaten niet geso(e)pt heb....misschien dat Menno...![]()
Filmpjes probeer ik op mijn fotoemmer te zetten, maar het uploaden duurt ff (22MB en still going).
Mijn samenvatting: Gezellig, leuk, aangenaam!
Oei , zeker doen , da's niet de bedoeling , gelukkig kon je weg weer vervolgen ....fina schreef:minpuntje was wel dat ik richting huiswaarts na een kwartier stil kwam te staan langs de kant met een storing in de automatische bak voor de 2e keer deze maand na het contact afgezet te hebben kon ik na 10 min mijn weg weer vervolgen zonder verdere problemen zal me dealer maar weer eens bellen zit nog in de garantie.
Gr jan
ronama schreef:daarom kon ik niet komen, ik moest werken. 8)Ronald schreef:helaas geen Phase II, maar alleen Vlamingen kunnen die betalen geloof ik.![]()
gr. Ronald
Het was ook leuk en gezelligmaeseelek schreef:ronama schreef:daarom kon ik niet komen, ik moest werken. 8)Ronald schreef:helaas geen Phase II, maar alleen Vlamingen kunnen die betalen geloof ik.![]()
gr. Ronald
zag er leuk uit
Het was leuk "fris"en zeker gezellig, volgende keer in St. Tropez ??ronama schreef:daarom kon ik niet komen, ik moest werken. 8)Ronald schreef:helaas geen Phase II, maar alleen Vlamingen kunnen die betalen geloof ik.![]()
gr. Ronald
Ronald schreef: De meest unieke auto was die van Revi, als enige heeft hij geen koffiebekerhouder voor de bestuurder, terwijl het toch een mooie Exclusive is. Kop op Revi, de kleur is prachtig.
Bij aflevering zeker, vorig jaar...revi schreef:Ik had hem wel gewassen! Dat was alleen een tijdje geleden